Yes, een nieuw domein!

12 Jan

Yes, eindelijk is het zover! Na veel gezoek en veel werk kunnen jullie nu terecht op mijn nieuwe domein: http://www.glowofbeauty.nl! Klik verder om te lezen hoe het allemaal is gegaan, en nog wat meer informatie!

www.glowofbeauty.nlAl een poosje had ik in gedachten om een eigen domein te kopen. Ik wilde de site er graag wat mooier uit laten zien, en een eigen domein staat ook wat ‘professioneler’ of zo. Nu ben ik helaas niet zo’n computernerdje die veel van dit soort dingen weet, maar gelukkig was daar Hillene, van randomstuff.nl! Zij en haar vader hebben me heel goed geholpen om alles te regelen en over te zetten, het was meer werk dan ik dacht!

Vanaf nu zullen er geen nieuwe posts meer verschijnen op http://www.glowofbeauty.wordpress.com. Ik heb in totaal bijna 400 artikelen geplaatst op deze site, en nu is het tijd om over te stappen op iets anders. Ik heb veel zin om op mijn nieuwe blog te gaan beginnen, weer een frisse start maken!

Ondanks dat het adres van Glowofbeauty veranderd is, zal ik op het andere domein niet anders gaan bloggen. Ik blijf 1 artikel per dag posten, die om 5 uur ’s ochtends online komt. Ook zal ik gewoon lekker blijven schrijven over de dingen die mij interesseren: beauty, fashion, lifestyle en natuurlijk eten! Wel wil ik echt proberen mezelf en de blog te verbeteren, zodat er nog leukere en betere artikelen online komen.

Ik begin deze week al meteen met een winactie, dus ik hoop jullie snel te zien op http://www.glowofbeauty.nl!

Liefs Anniek

5 Reacties to “Yes, een nieuw domein!”

  1. Eva januari 12, 2014 bij 7:46 am #

    leuk en goed dat je nu een eigen domein hebt! 🙂

  2. Anne januari 12, 2014 bij 12:11 pm #

    gefeliciteerd girl!

  3. Mijke februari 13, 2014 bij 1:12 pm #

    Gefeliciteerd! Super leuk.

  4. twinkelbella augustus 18, 2014 bij 8:06 pm #

    Gefeliciteerd met je eigen domein! Leuk!

  5. ilovemyinterior maart 15, 2015 bij 3:38 pm #

    Super leuk!!

    ilovemyinterior

Geef een reactie

