Shoplog Koblenz

10 Jan

Ik zit zelf al weer helemaal in het schoolritme. Elke dag om half 7 opstaan, ontbijten, de trein instappen en dan ben ik rond een uurtje of vijf vaak weer thuis. Het lijkt al wel weer eeuwen geleden dat het vakantie was! Maar toen ik dit filmpje aan het editen was, kwam ik weer helemaal terug in de sfeer, kijk je mee naar mijn shoplog uit Duitsland?

XX Anniek

7 Reacties to “Shoplog Koblenz”

  1. Anne januari 10, 2014 bij 10:50 am #

    leuke items girl!

  2. Kikki januari 10, 2014 bij 5:27 pm #

    Leuke items! Dat vest is leuk!

  3. Dina januari 10, 2014 bij 8:22 pm #

    Leuk geshopt dus! Ik heb nog nooit in Koblenz geshopt.

  4. elke januari 11, 2014 bij 11:43 am #

    Hele leuke items heb je geshopt, meid! 🙂

  5. Floor januari 11, 2014 bij 8:45 pm #

    Leuke items!

  6. Bianca Pink it! januari 23, 2014 bij 8:15 am #

    Leuke shoplog!
    In Oberhausen bij CentrO kan je ook erg leuk winkelen 🙂

Geef een reactie

