Filmpje: Koekjes gevuld met chocolade, cranberry en marshmallow + BELANGRIJKE AANKONDIGING!

6 Jan

Hoi allemaal! Vandaag heb ik een receptvideo van héérlijke koekjes, al zeg ik het zelf 🙂 Naast dat kondig ik in het artikel ook iets HEEL belangrijks aan, kijk dus gauw verder!

Momentopname gevulde koekjes

Jumjumjum, de koekjes waren echt heerlijk! Ik kan je wel aanraden om het deeg echt zo dun mogelijk te maken, zodat je mooie koekjes kunt maken, en je er ook veel vulling in kan doen.

Dan, het belangrijke nieuws… Zijn jullie al nieuwsgierig? 😉

Oke, komtie dan: eindelijk mag ik jullie mijn vernieuwde site aankondigen! Vanaf morgen komen er niet langer artikelen online op http://www.glowofbeauty.wordpress.com, maar kunnen jullie terecht op WWW. GLOWOFBEAUTY.NL!

Ik ben echt heel blij dat de nieuwe site na een hoop gepruts dan eindelijk klaar is. Ik heb er veel werk aan gehad, maar ik ben blij met het resultaat! Morgen zal ik er nog wat uitgebreider aandacht aan besteden, en uitleggen hoe het nu dan allemaal precies gaat. In ieder geval: vanaf morgen ben je van harte welkom op http://www.glowofbeauty.nl!

Bedankt voor het kijken, en tot morgen op mijn nieuwe site! (Morgen komt het allerlaatste artikel online op déze site, waarin ik jullie alle details vertel, hoe het allemaal gaat werken, en je kan dan natuurlijk ook meteen naar de nieuwe site!)

Liefs Anniek

2 Reacties to “Filmpje: Koekjes gevuld met chocolade, cranberry en marshmallow + BELANGRIJKE AANKONDIGING!”

  1. BeautyblogLaura. januari 7, 2014 bij 12:01 pm #

    Super leuk ! xx

Geef een reactie

