OOTD: New year’s eve

2 Jan

New year’s eve… We gingen 2014 knallend in met vuurwerk, spuitende champagne, en goede voornemens, en daar hoort natuurlijk ook een feestelijke outfit bij!

OOTD New year's eve .

Voor de verandering hebben we de foto’s genomen in de parkeergarage. Gewoon, omdat het kan πŸ™‚ Het geeft wel een grappig effect vind ik zelf.

P1010708Blousejes, blousejes.., hoe vaak zie je mij met een blouseje aan? Precies, eigenlijk nooit. Blousejes staan mij vaak niet zo, ik word er al snel een sprietje in. Het blouseje dat ik hier draag, komt van de Primark. Ik was daar laatst, en omdat ik blousejes soms toch wel erg leuk vind, probeerde ik er toch maar eentje. Ik paste hem (na LANG in de wachtrij gestaan te hebben) en: hij paste gewoon! Ik was helemaal happy, eindelijk een blouseje die me leuk staat! Dit model hadden ze ook nog in allerlei andere printjes en kleuren, dus ik heb meteen ook een donkerblauwe met een leuk printje meegenomen.

OOTD New year's eveDan mijn glitterjasje van de Coolcat (!), die ik al best lang in mijn kast heb hangen. Ik draag hem niet zo vaak, maar oud&nieuw vond ik feestelijk genoeg om hem aan te doen. Op het jasje zitten allemaal pailletten, die grijs/zilver van kleur zijn. De pailletten zijn wel mat, dus je wordt niet in een keer een levende discobal. πŸ™‚ Het jasje is van achteren wat korter, en het loopt uit in twee ‘flappen’ aan de voorkant.

OOTD New years eveIk vond het jasje al een echte eyecatcher, dus ik trok er een simpele blauwe jeans bij aan. Deze heb ik laatst in een klein winkeltje in Leiden gekocht. ( zie hierΒ de shoplog) Een zwarte jeans zou denk ik ook erg mooi zijn.

P1010702

Ik heb de outfit afgemaakt met mijn gouden above the knuckle ringetjes, een zilver/gouden nagellak, en mijn zwarte sneakers van Vans, om het geheel wat sportiever te maken.

Ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe blouseje, ik vind die donkerrode, diepe kleur ook heel mooi matchen met die pailletten, een leuk contrast.

Wat droeg jij bij oud&nieuw?

Liefs Anniek

Geef een reactie

