Happy new year!

1 Jan

Yes, 2014 is nu dan eindelijk aangebroken! Een nieuw jaar, een jaar om helemaal opnieuw en met een schone lei te beginnen. Nieuwe plannen, nieuwe ideëen, nieuwe uitdagingen, ook dit jaar zullen we weer heel wat te verduren krijgen, leuke en minder leuke dingen. Maar wacht, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Kijk je mee terug naar 2013 en mijn plannen voor het komende jaar?

welcome 2014

2013 was voor mij een leuk jaar. Begin 2013 had ik net een paar maandjes mijn blog, en samen met Esther was ik daar lekker een beetje mee aan het spelen. Artikelen schrijven, foto’s maken, alles moest ik nog een beetje ontdekken. Naarmate het jaar vorderde werd ik daar steeds een beetje beter in. Je leert wat voor artikelen interessant zijn om te lezen, hoe je het beste foto’s kan maken..

In totaal heb ik in 2013 315 artikelen geschreven. Glowofbeauty is dit jaar 21000 keer bekeken, op de drukste dag had ik 616 views. Hele mooie cijfers, waar ik heel dankbaar voor ben! Toen ik deze blog begon, had ik nooit verwacht dat er ook echt daadwerkelijk andere mensen op zouden kijken dan mijn vrienden en familie. Maar ja, ook onbekende meiden bezoeken mijn blog! Die ik dan ook weer een beetje beter leer kennen door hun blog, en door jullie lieve comments. Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie bezoekje aan mijn blog. Zonder jullie zou ik nergens zijn, zou mijn blog misschien wel niet meer bestaan! Jullie betekenen echt heel veel voor mij, en elke keer als ik zie dat er een nieuwe comment is, is er binnen in mij weer een vreugdesprongetje. Elke aparte Facebook-, Bloglovin-, Youtube- of mailfollower is er één, en elke volger en elke comment waardeer ik. Het is heel fijn om ook reactie terug te krijgen op wat ik schrijf. Ik laat immers best veel van me zien op internet, jullie leren me steeds wat meer kennen.

Toen ik eens terugkeek naar alle artikelen die ik heb geschreven in 2013, moest ik wel een beetje lachen, en ik wil jullie graag mee terug laten kijken op dit blogjaar!

terugkijk 2013 bodybutter

Mijn allereerste artikel in 2013 was een review van de ‘Body Fruit’ bodybutter van de Kruidvat. Ik heb hem nog steeds, maar ik gebruik hem niet zo vaak meer. Op zich is de geur lekker, maar hij voedt mijn huid niet goed genoeg vind ik. Dat heb ik wel geleerd dit jaar, in het begin van het jaar reviewde ik regelmatig producten, maar ik vind nu dat ik toen te optimistisch was. Als ik een product niet zo fijn vond, maakte ik dat te weinig duidelijk. Terwijl het daar juist om gaat bij een review, je duidelijke mening zodat andere mensen ook op grond daarvan kunnen beslissen of ze hem willen kopen of niet!

Ook publiceerde ik mijn foto’s nog in een klein formaat. Nu gewoon lekker groot, zodat je het goed kan zien! Een paar maanden geleden heb ik ook een nieuwe camera gekocht, en die heeft ook erg meegeholpen aan de kwaliteit van de foto’s. Ik vind het leuk om echt te proberen wat moois van de foto’s te maken!

 

En toen, ons eerste filmpje haha! Als ik hem nu terugkijk, schaam ik me kapot, wát een filmpje! Het liefst zou ik hem van Youtube afhalen, maar nee, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ons éérste filmpje eraf te halen. Als je me even hard uit wil lachen, ga je gang. 😀

terugkijk 2013 stroopwafelkruimels

Ook plaatste ik een keer een foodshoplogje van lekkere dingen die ik in Utrecht had gekocht. Grappig om terug te zien, de dingen die ik toen heb gekocht, koop ik nu nog regelmatig, net zoals deze heerlijke stroopwafelkruimels van de markt!

Op 3 september kondigde Esther aan dat ze zou stoppen met het schrijven van artikelen. Al een poosje merkte ze dat ze minder gemotiveerd was, en dit was dan echt het moment om te stoppen. We hebben een leuk jaar samen gehad, maar het was goed geweest zo. (Maak je geen zorgen, we zijn nog steeds dikke vriendinnen :))

Nadat Esther gestopt was, had ik wel de ambitie om de blog echt te verbeteren. Elke dag plaatste ik een artikel, ondanks dat Esther niet meer schreef. Het was in het begin even wennen, want dit kostte toch wel in een keer een stuk meer tijd.

Nu schrijf ik met heel veel plezier elke dag, en ik vind het heel tof om jullie ervaringen en waardering in de comments te lezen! Het komende jaar wil ik hard werken aan de blog, ook met het doel het er allemaal iets professioneler uit te laten zien. Ik ben nu al een poosje bezig met het overzetten van mijn wordpress site naar een eigen domein, en het enige wat nog gedaan moet worden is een nieuwe lay-out van mijn blog. Ik wil graag een strakke en simpele lay-out, maar toch wel een lay-out met een eigen ‘touch’. Als dat gedaan is, kan ik overstappen op mijn nieuwe domein, en daar een nieuwe, frisse start maken!

Als jullie nog tips hebben voor het ontwerpen van een lay-out, of nog mensen weten die dat goed kunnen, laat het me alsjeblieft weten! Ik ben nu al een poosje bezig, maar ik kan geen geschikte lay-out vinden. Ik kan alle tips gebruiken!

Nogmaals, heel erg bedankt dat jij op mijn blog kijkt, en ik hoop dat de site dit jaar alleen nog maar meer zal groeien! Dus, zegt het voort aan vrienden en familie 🙂

Een fijn en gezegend 2014 toegewenst!

Liefs Anniek

 

Eén reactie to “Happy new year!”

  1. Eva januari 1, 2014 bij 3:09 pm #

    Gefeliciteerd met de mooie cijfers! Liefs

Geef een reactie

