Fashion wishlist!

31 Dec

Hoi allemaal! Binnenkort ga ik op vakantie naar Duitsland, naar de stad Koblenz. Zo ongeveer elke kerstvakantie gaan we met ons gezin een paar daagjes naar Duitsland, en in de kerstvakantie is er natuurlijk overal sale! Ook dit jaar ben ik van plan lekker te gaan shoppen, kijk je mee naar mijn wishlist?

Wishlist KerstvakantieHet is weer December, en dat betekent volop sale in de winkels! Leuke jasjes, topjes en vesten zijn nu voor een prikkie te koop. Ik vind dit de leukste ‘shoptijd’ van het jaar, je kunt allerlei leuke items met een flínke korting scoren, en ook zijn er weer allerlei nieuwe decembercollecties!

Ik ben laatst al even naar Utrecht geweest, ik had namelijk al gezien dat een aantal winkels daar al flinke kortingen hadden. Wat hadden ze een leuke dingen hangen! Ik heb veel gepast, maar helaas zat niks echt goed. Jammer, dat heb ik best wel vaak.

Maar hé, niet getreurd, aan de andere kant is het ook wel handig, zo houd ik genoeg geld over om lekker wat te shoppen in Duitsland. In Duitsland hebben ze altijd net wat andere winkels dan in Nederland, ik hoop daar dan ook goed te slagen!

wishlist fluffy vest

Ik ben helemaal gek op de fluffy-trend, en ik zou heel graag zelf ook een leuk fluffy vestje vinden! Hierboven zie je een redelijk net fluffy vestje, maar het liefst wil ik meer een simpel lang, zwart vest hebben, niet met allemaal echte haartjes, maar met van die stoffen ‘haartjes’. Zo’n soort vest kan je met zoveel dingen combineren! Ik zou er zelf bijvoorbeeld een net blousje onder dragen, zodat er wat contrast ontstaat tussen net en nonchalant. Maar ook met een heel simpel legergroen shirtje met een mooie statementketting erop staat het leuk!

wishlist blouse

Een mooi blouseje voor onder het vest. Een mooi vallende zijden blouse lijkt me leuk, het maakt me niet zoveel uit welke kleur. Een printje zoals hierboven kan, maar een simpele witte is ook leuk. Wel wil ik een blouseje die ook wat leuke details heeft, zoals een bijzonder kraagje of glimmende steentjes.

wishlist grijszwarte jeans

Hoe heet zo’n jeans als hierboven eigenlijk? Ik ging op internet op zoek naar een plaatje van zo’n jeans, maar ik wist niet zo goed wat ik nou in moest typen… In ieder geval, op mijn wishlist staat ook een broek zoals hierboven. Een grijs/zwarte jeans, met een beetje dat dye-effect.

wishlist grofgebreid grijs vest

Laatst leende ik van mijn zus een grijs grofgebreid vest, en ah, wat is dat toch heerlijk! Lekker om te dragen tijdens een avondje bankhangen, maar in combinatie met een leuk, gedetailleerd blouseje geeft het een heel leuk contrast tussen comfi en chique, haha, net als bij dat andere vest. 🙂 Dit soort vesten zijn best veel te vinden in de winkels, dus het zou me niet verbazen als ik ook echt met zo’n vest thuiskom uit Duitsland. Hij mag ook best een beetje oversized zijn, dat is juist wel leuk!

wishlist statementketting h en m

Om van een simpele outfit wat moois en bijzonders te maken, zijn statementkettingen heel mooi en handig. Ik heb er aardig wat, maar ik ben al weer een beetje op ze uitgekeken, ik heb ze al vaak gedragen. Zo’n ketting als hierboven, met goud en een beetje zwart, vind ik heel gaaf, een beetje gladiator-achtig. Deze komt trouwens van de H&M, en hij kost maar 10 euro, niet duur voor een statementketting!

Dit was mijn wishlist voor deze kerstvakantie, ik ben benieuwd of ik ook met deze items thuiskom uit Duitsland, ik hoop het wel! Wat voor items staan er op jou wishlist?

Liefs Anniek

4 Reacties to “Fashion wishlist!”

  1. Steffi december 31, 2013 bij 8:23 am #

    Leuke wishlist, veel plezier in Duitsland en een fijne jaarwisseling!

  2. jesuisfemke december 31, 2013 bij 9:04 am #

    Leuke spullen op je wishlist! Op mijn wishlist staat een horloge van Marc Jacobs en veel andere dingen!

  3. Annika december 31, 2013 bij 9:21 am #

    Leuk artikel! Ik vind die vesten altijd zo leuk!

  4. Milou december 31, 2013 bij 12:59 pm #

    Dat vest is top!! 🙂 Doen!

Geef een reactie

