Fijne Kerstdagen allemaal!

25 Dec

Merry Christmas!

Hoi lieve lezers!

Vandaag is het Kerst, en ik hoop dat jullie allemaal hele fijne kerstdagen hebben! Iedereen viert Kerst weer op een andere manier, maar ik hoop in ieder geval dat het hele gezellige en goede dagen voor jullie mogen worden!

Ikzelf ga vanochtend naar de kerk (ik ben christelijk) en vanavond gaan we lekker samen eten met het gezin. Mijn ouders gaan wat lekkers bereiden, dus ik ben benieuwd! Morgen ga ik ’s ochtends naar mijn oma, om daar het diner dat we die avond gaan geven alvast voor te bereiden. We hebben al een heel menu samengesteld, en oeh, het gaat zo lekker worden!

christmas cookie tree

Mijn blog bestaat nu al ruim een jaar, en ik wil alle trouwe lezers heel erg bedanken. Eigenlijk draait deze blog om jullie, jullie houden immers net zoveel van beauty & fashion als ik, en jullie lezen al mijn artikelen! Zonder jullie zou ik nergens zijn, en ik vind het zo leuk om jullie reacties te lezen! Jullie zijn echt toppertjes!

Lieverds, hele fijne dagen toegewenst, en tot snel! Wat zijn jullie plannen voor de komende dagen?

Liefs Anniek

6 Reacties to “Fijne Kerstdagen allemaal!”

  1. Dagmar Valerie december 25, 2013 bij 7:44 am #

    Fijne kerst mop! Geniet van dierbaren en de warmte Xx

  2. jesuisfemke december 25, 2013 bij 9:05 am #

    Fijne feestdagen!

  3. Floor december 25, 2013 bij 6:52 pm #

    Hee,
    Heel goed en leuk blog, ik volg je meteen! Volg je mij terug?

    Fijne kerst en ik wens je een gelukkig en gezond 2014 toe!
    XX Floor

    • anniekandringa december 25, 2013 bij 6:57 pm #

      Hoihoi! Dankjewel, leuk dat je me volgt! Ik had eens op jouw blog gekeken, het ziet er leuk uit! Fijne kerstdagen nog! XX

  4. Tess (@TessEvea) december 25, 2013 bij 7:38 pm #

    Jij ook hele fijne feestdagen gewenst meid!

    Neem trouwens eens een kijkje op mijn blog, daar vind je een hele leuke winactie voor Kerst. šŸ™‚
    http://www.tessevea.nl

  5. Lisanne december 25, 2013 bij 9:28 pm #

    Fijne kerstdagen!! šŸ™‚

Geef een reactie

