Kerstversiering, de extreme versie..

21 Dec

Kerst komt steeds dichterbij! Als je ’s avonds over straat fietst zie je binnen de lichtjes branden, kerstbomen en heel veel gezelligheid, ik kan het nooit laten om bij mensen naar binnen te kijken. 🙂 Ik ben dol op kerstversieringen, leuke kaarsjes, een kerstboom, kerststukjes, maar ik houd het wel altijd een beetje rustig en overzichtelijk. Bij sommige mensen staat het woord overzichtelijk en rustig geloof ik niet in hun woordenboek…

extreme christmas decorationsMooie witte en taupe tinten in je kamer, leuke bloemetjes, een lekker fluffy plaid, ik houd van rustige en gezellige inrichtingen. Toen ik naar de middelbare school ging, mocht ik mijn kamer helemaal opnieuw inrichten, en toen heb ik voor mijn muren de kleuren rood en wit gekozen. Op zich leuk, maar als ik het nu nog een keertje over mocht doen zou ik voor iets neutralere kleuren gaan, en het mooi strak houden.

Nu het december is, is de kleur rood wel heel erg leuk in mijn kamer, past goed bij het thema Kerst! Ik heb laatst mijn hele kamer in de kerstsfeer gebracht. Leuke kaarsjes, lichtjes, kleedjes en wat dennentakjes, heel gezellig! Nu vind ik het opeens een stuk minder erg om boven te leren, ik doe gewoon mijn kerstlichtjes aan, de verwarming aan, een lekkere kop warme chocomel of thee, en knallen maar!

christmas decorations

christmas decorations 1

christmas decorations 2

christmas house

Ik vind het leuk als mensen hun best doen om niet alleen hun huis van binnen, maar ook van buiten een beetje gezellig te maken! Sommige mensen gaan echter iets te ver…

extreme christmas decoration

extreme christmas decoration house

extreme christmas house decoration

extreme christmas decoration city

extreme christmas decoration santa

Iemand een crush op de kerstman..?

extreme christmas decoration at house

extreme christmas lights

Het zou me niks verbazen als André Kuipers dit rond december vanuit de ruimte heeft gezien..

extreme christmas house decorations

Ach ja, ieder zo z’n ding zeg ik dan maar altijd. Voor de eigenaars van de huizen hierboven is het waarschijnlijk echt hun hobby, hun passie. Ik kan er alleen maar hard om lachen als ik het zie 😀

In wat voor mate vind jij kerstversiering nog mooi?

Liefs Anniek

Geef een reactie

