Personal: Finally the time has come!

20 Dec

Eindelijk is het zover, de kerstvakantie is aangebroken! Vandaag een persoonlijke update, met verhuizingen, jeugdherbergen, bloggen en een grote verandering en stap voor Glowofbeauty!

personal update kerstvakantieDe laatste paar dagen heb ik hard moeten ploeteren voor de toetsweek die elke periode vlak voor de vakantie is. Het was erg veel werk, en hoewel ik me normaal goed kan concentreren en flink ‘door kan pakken’, had ik er nu iets meer moeite mee. Ik zat er op het laatst echt even helemaal doorheen. Al die toetsen, zoveel stress, en dan ook nog de meespelende opkomst van de winterdip hielp niet echt mee voor mijn motivatie. Wat was ik blij toen ik gisteren mijn laatste twee toetsen achter de rug had! Op zich heb ik over de meeste toetsen wel een goed gevoel, dus nu is het afwachten of dat klopt. 🙂

Hoewel het vakantie is, zitten mijn dagen al best wel vol gepland! Wel allemaal met leuke dingen, dus ik heb echt wel zin in de komende twee weken. Tweede kerstdag organiseren mijn oma en ik samen een kerstdiner dat we zelf gaan maken. Of nouja, organiseren, zoveel mensen komen er niet 🙂 Ik ga ’s ochtends met de bus alvast naar mijn opa en oma zodat we daar alles voor kunnen bereiden, en ’s middags komen mijn eigen gezin en mijn oom en tante. Mijn oma en ik houden allebei heel erg van koken, en we hadden nog nooit samen gekookt, dus dat wordt vast leuk!

kerstdiner

Boehoee, naast dat mijn broer een jaar geleden uit huis is gegaan (als studentje:)) heeft mijn zus nu ook een vaste kamer gevonden in de stad waar ze studeert. Komende dinsdag krijgt ze haar kamer, en ik kom maandag al naar haar toe (in haar oude kamer) om daar nog gezellig een nachtje te logeren. Maandag gaan we gezellig de stad in en andere leuke dingetjes doen, en dinsdag komen mijn ouders ook naar haar nieuwe kamer, en dan zullen we het met z’n allen in gaan richten en gezellig maken.

Toch wel een beetje apart hoor, om nu zo als enigste kind thuis te zijn. Ik was er al wel een beetje aan gewend, maar toch, je mist wel een beetje de gezelligheid..

Ook vertrek ik meteen na oud & nieuw, op 1 januari, naar Duitsland! Elk jaar in de kerstvakantie boeken wij een kleine vakantie naar een jeugdherberg in Duitsland. Er is rond dit tijdstip van het jaar altijd een aanbieding, waarmee je voor heel weinig geld kan overnachten in een jeugdherberg, en het is echt een soort familietraditie geworden! We hebben nu twee kamers geboekt, en het is altijd enorm gezellig. En om over de ontbijtjes daar nog maar niet te spreken…

Dit jaar gaan we naar de stad Koblenz, een redelijk grote stad. We zijn er al eens geweest, maar dat is alweer een hele tijd geleden. Ik kan me niet meer herinneren hoe het er daar uitzag, dus ik heb enorm veel zin om de stad (en de winkels!) eens lekker te gaan bekijken.

winter sprookjesachtig kerst

Voor de rest ga ik deze vakantie lekker aan de slag met artikelen schrijven en filmpjes maken. Ik heb een hele hoop ideeën en ik heb nu tijd genoeg om er mee bezig te gaan! Wat ook een belangrijk punt om te melden is, is dat ik deze kerstvakantie aan de slag ga met het veranderen van de site, binnenkort zullen jullie hopelijk een hele andere voor jullie zien! Of tenminste qua uiterlijk, ik blijf natuurlijk lekker bloggen over de dingen waar ik van houd!

Ik ga http://www.glowofbeauty.wordpress.com overzetten naar een eigen domein: glowofbeauty.nl. Ik heb een poosje geleden de domeinnaam gekocht, en ik ben super exited om alles te veranderen, en hopelijk straks een hele mooie, nieuwe site neer te kunnen zetten! Als het eenmaal zover is, zal ik jullie verder op de hoogte stellen. 🙂

Naast allerlei leuke dingen te gaan doen, ben ik ook van plan lekker van mijn rust te genieten, soms ook eens lekker niets doen. Ook al ben ik daar niet zo goed in, ik houd er meer van om juist lekker bezig te zijn, maar ja, dat komt dat goed uit want ik heb genoeg te doen deze vakantie!

Hoe gaat het met jou, wat ga jij doen in de komende twee weken?

Liefs Anniek

5 Reacties to “Personal: Finally the time has come!”

  1. emily december 20, 2013 bij 7:31 am #

    Wat leuk allemaal! Echt supertof dat je je eigen domeinnaam hebt gekocht! Ik zal een trouwe volger blijven! Ik ga een dagje naar de bios en een keer in Eindhoven winkelen. En voor de rest weet ik nog niet wat ik ga doen…

    Xx Emily

    • emily december 21, 2013 bij 7:58 am #

      Ohjaa, bij je neiuwe website zou je please ook een mobiele website kunnen maken 🙂

      xx Emily

      • anniekandringa december 21, 2013 bij 8:31 am #

        Oeh, ja dat is een goede.. Ik zal proberen uit te zoeken hoe dat werkt!

  2. Eva december 20, 2013 bij 3:42 pm #

    leuke dingen ga je doen!! 🙂 Ik ga de 1e kerstdag vieren met mijn hele familie en verder weet ik nog niet wat ik ga doen… Misschien schaatsen.

    groetjes Eva

  3. Dagmar Valerie december 21, 2013 bij 9:31 am #

    Jeetje wat een hoop veranderingen! Ik duim voor je goede uitslag van de toetsen en veel plezier tijdens de feestdagen. Lekker genieten van familie en het gezellige koken! LIeefs X

Geef een reactie

