Filmpje: Kerstkamer sfeerfilmpje

17 Dec

Op facebook kondigde ik het al aan, en ook in eerdere artikelen heb ik het er al over gehad: mijn ge-restylde kamer, helemaal kerstig gemaakt! Kijk je mee?

candle kerstman kaars

Kaars met kermannetje: Wibra

Kaarsjes met touwtje en hartje: Wibra

Kleedje aan de muur: home made

Porseleinen hondje: rommelmarkt

Boomstamschijf: gewoon uit het bos 🙂

Kerstlampjes: Kruidvat

Kerstkrans: home made met takjes van een dennenboom

 

Bedankt voor het kijken allemaal!

Liefs Anniek

 

5 Reacties to “Filmpje: Kerstkamer sfeerfilmpje”

  1. datzitwelsnor december 17, 2013 bij 7:13 am #

    Ik vind het heerlijk om het huis om te toveren in een kerst sfeer.

  2. emily december 17, 2013 bij 8:06 am #

    leuk filmpje! heel mooi en leuk in elkaar gezet!

  3. Rosie december 17, 2013 bij 2:55 pm #

    Hee wat toevallig, ik ben juist op dit moment een kerstdecoratie, home tour achtig filmpje aan het uploaden! Haha toevallig zeg! Je hebt het heel leuk in elkaar gezet en wat heb je een gezellige kamer 🙂

    Alvast een super fijne kerst gewenst! Mocht je het leuk vinden, mijn filmpje komt eerste kerstdag online :D!

    Liefs Rosie

  4. Eva december 17, 2013 bij 5:02 pm #

    leuke kamer!! Echt helemaal kerst 🙂
    Ik heb mijn eigen kamer nog niet versierd of zo maar ik denk dat ik dat wel ga doen nu ik je filmpje heb bekeken! dank je voor de inspiratie 🙂

    groetjes eva

Geef een reactie

