Prachtig lakje voor de feestdagen: OPI gold shatter!

16 Dec

Stel je voor, je ziet een OPI lakje in de schappen liggen voor slechts 1 pond, (= 1,30) dan kan je die toch niet laten liggen! Nou, dat dacht ik dus ook toen ik dit meemaakte toen ik op vakantie was in Schotland. Bij ‘The poundshop’ zag ik allemaal lakjes van OPI liggen, en allemaal kostten ze maar 1 pond! Ik heb een lakje meegenomen dat me op het eerste gezicht niet heel bijzonder leek, maar dat echt perfect is voor de feestdagen!

Opi crackle nail polish gold reviewDit crackle-lakje van OPI is in Nederland te koop bij de wat luxere drogisterijen en parfumeries voor 13,95. Crackle-lakjes waren ongeveer een jaar geleden helemaal in, iedereen had ze. Toch ging die rage best snel weer voorbij, ik heb het zelf eerlijk gezegd ook niet erg lang leuk gevonden. Daarom twijfelde ook wel een beetje of ik dit lakje wel mee moest nemen, ze verkochten ook alleen maar crackle-lak.

Maar hé, het is OPI! Dat laat je niet liggen voor 1,30! Dus hup, in het mandje. Sinds ik hem heb, heb ik hem al een poosje laten liggen, tussen al mijn andere talloze nagellakjes. Maar ik besloot hem er weer eens bij te pakken, ik was al weer een beetje vergeten hoe hij er ook al weer uitzag.

opi nail lacquer crackle gold

Toen ik hem opdeed, besefte ik wat een geweldig lakje dit voor de kerst is! Hoewel ik eigenlijk al lang uitgekeken ben op de crackle-trend, valt dit lakje me niet tegen, ik vind hem zelfs erg mooi! Door een juiste combinatie te maken met de lak die je eronder aanbrengt, kan je een heel mooi resultaat krijgen.

opi crackle nail polish reviw gold

Ik heb swatches gemaakt met twee kleuren onder de crackle-lak, dit is die met zwart eronder. Door eerst een zwarte lak aan te brengen, valt de gouden lak van OPI extra op. Je ziet heel duidelijk alle kleine glittertjes en schitteringen, prachtig! Ik vind zelf dat het een beetje een barok-achtig effect geeft, ik moest meteen denken aan die fashionshow van Dolce&Gabanna van één jaar geleden, het heeft een beetje hetzelfde kleurpalet.

Dolce and gabbana barok fashion show fw 2013

De tweede combinatie die ik heb gemaakt, is die met rood. Leuk voor de Kerst!

opi nail polish crackle gold review
Het resultaat op beide foto’s krijg je met één laagje van de gouden crackle lak van OPI, met natuurlijk nog een ander kleurtje eronder. Ik ben zelf blij verrast door de zwarte kleur eronder, het krijgt een heel mooi mysterieus en schitterend effect, dit ga ik vaker dragen denk ik!

Deze lak is dus te krijgen bij verschillende parfumerieën en luxe drogisterijen. Ik vind het zelf een erg leuk lakje voor de feestdagen!

Wat vind jij van dit lakje, vind jij dit net als ik een mooie versie van het crackle-effect, of vind je het niks?

Liefs Anniek

3 Reacties to “Prachtig lakje voor de feestdagen: OPI gold shatter!”

  1. michelleslillavarld december 16, 2013 bij 3:05 pm #

    Ik vind ‘m ook een erg tof effect hebben! 🙂

  2. beautyweetjewatjes december 16, 2013 bij 10:16 pm #

    Hij ziet er heel erg mooi uit en voor 1 pond zou ik hem ook niet hebben laten liggen 🙂

  3. Birds4Free december 20, 2013 bij 5:25 pm #

    Mooi kleurtje!

Geef een reactie

