November favourites

6 Dec

November is alweer voorbij, wat gaat de tijd snel! Nog even en dan is het alweer kerstvakantie, waarin we ook al weer een jaar 2013 achter de rug hebben! Maar oké, niet op de tijd vooruit lopen, eerst een terugblikje op mijn favorieten van November.

november favouritesNovember is voor mij echt een beetje een ‘tussenmaandje’. In de maand Oktober ben ik jarig, en hebben we herfstvakantie, en de maand December is één groot feest. November is daarentegen een beetje saai. Er gebeuren geen hele leuke, speciale dingen, het weer hangt een beetje tussen herfst en winter… Gelukkig is het alweer December!

Ondanks dat er in November niet zulke bijzondere gebeurtenissen plaatsvonden, heb ik wel een aantal fijne make-up-, fashion- en food producten ontdekt. Kijk je mee?

Primark statementketting favouriteDe ketting die ik afgelopen maand veel heb gedragen, is deze statementketting die ik laatst bij de Primark kocht. Hij heeft grote, nep-diamanten stenen en is daardoor lekker opvallend, daar houd ik van. De ketting is redelijk simpel en heeft niet veel details, maar dat vind ik niet zo erg. De kleuren erin vind erg mooi, dat bordeaux/paars en de combi tussen goud en zilver. Vaak gaan goud en zilver niet zo goed met elkaar, maar in deze ketting vind ik het prima matchen!

Mario badescu seaweed night cream favouriteJullie hebben er al eens over kunnen lezen in deze review, ik ben helemaal dol op deze crème van Mario Badescu! Het is een hele fijne winterse nachtcrème. Hij voedt mijn huid, maar maakt hem niet vet. Hij voelt zijdezacht aan, en ruikt ook lekker fris. Iets minder is de prijs en de verkrijgbaarheid.. Hij kost 23 euro voor 29 milliliter en hij is alleen via een webshop te koop. Desondanks vind ik hem het kopen waard! Hij is opgenomen in mijn dagelijkse huidverzorging. 🙂

essence poederkwast paarsIk gebruik elke dag een beetje bronzer over mijn hele gezicht. Daarvoor gebruik ik er één van Rimmel, die de perfecte kleur voor mij is. Ik ben in het najaar redelijk bleek, en een klein beetje kleur kan ik dan wel gebruiken. Niet zo erg dat het lijkt of ik net van een weekje Curaçao kom, maar gewoon net een tikje donkerder. Deze poederkwast van Essence gebruik ik om de poeder aan te brengen, en hij bevalt me erg goed! Hij is heel erg lekker zacht en heeft een goed aantal haren en de juiste dikte/volheid. De kwast kost ook nog eens bijna niks, dus dat is helemaal mooi!

Max Factor Clump DefyHet was weer tijd om een nieuwe mascara aan te breken, en ik had de Clump Defy van MaxFactor nog liggen. Ik gebruik graag mascara’s van MaxFactor, ze zijn erg fijn in gebruik! Deze had ik al een poosje geleden gekocht toen hij in de aanbieding was, ik was er wel benieuwd naar. Het borsteltje heeft een halfronde vorm, en dat vind ik erg fijn werken! Je kan overal goed bij, en hij maakt je wimpers mooi lang er zwart.

Pickwick original blend thee kaneelHmm, teruggekomen van school warm ik graag even op met een lekker kopje thee. Ja, ik ben een grote fan van chocolademelk, maar om dat elke dag te drinken lijkt me niet erg verstandig, en soms heb ik ook gewoon meer zin in thee. Deze, de ‘Pickwick Harmony Original Blend’, vind ik super lekker! Ik vind thee op basis van rooibos het lekkerst, en dit is dan ook duidelijk een rooibosthee. Daaraan hebben ze de heerlijke smaak van kaneel toegevoegd, wat het echt zo’n lekkere najaarsthee maakt!

Balea volume effect forming waterZoals je misschien al wel hebt kunnen zien is mijn haar superstijl, en heeft het bovenop niet veel volume. Maar wat is er nou mooier dan dik, volumineus haar? Om mijn haar wat warriger en voller te maken, spuit ik ’s ochtends vaak een beetje van dit ‘forming water’ van Balea op mijn handen, en breng dat aan bij mijn haarwortels. Dit zorgt ervoor dat je haar een beetje stug wordt, en het wat meer volume krijgt. Heel fijn spul, al blijft het niet erg lang goed zitten in dat haar van mij. Na een reis met de trein naar school en een fietstochtje moet ik het wel weer even opnieuw in model ‘kneden’. Ondanks dat toch een veelgebruikt product en een favoriet in november.

Wat zijn jou favorieten van de afgelopen maand?

Liefs Anniek

2 Reacties to “November favourites”

  1. Sas december 8, 2013 bij 12:46 pm #

    Leuke favorieten. Rooibos is een heerlijke thee<3

  2. Birds4Free december 14, 2013 bij 7:36 pm #

    De clump defy! Wil ik lang proberen (:

Geef een reactie

