Filmpje: Sweater weather tag!

4 Dec

Brrr, wat een kou, ik moest gisteren ’s ochtends zelfs het ijs van mijn zadel afkrabben! Gelukkig zijn er ook leuke dingen aan de winter, en daarom heb ik vandaag voor jullie de Sweater weather tag opgenomen, veel plezier met kijken! (vergeet hem niet in HD te zetten!)

sweater weather tag

Edit: het filmpje deed het vanochtend niet goed, je hoorde in het begin alleen het geluid van het muziekje eronder. Ik heb hem nu opnieuw geupload, ik hoop dat hij het nu doet! Het muziekje is helaas wel verloren gegaan… 🙂

Edit 2: Awh, wat doet hij vervelend! Ik hoorde dat hij het weer niet deed, dus nu hier de link, sorry!

https://www.youtube.com/watch?v=Ubvn5qryPaM

Ik zou het super vinden als je een duimpje omhoog doet en je abboneert! En als je nog leuke ideetjes hebt, laat het weten 🙂

Xx Anniek

Eén reactie to “Filmpje: Sweater weather tag!”

  1. Hillene december 4, 2013 bij 4:38 pm #

    Hij doet het niet, hij zegt dat hij op privé staat…

Geef een reactie

