BE Creative Lipstick 005 Tease

3 Dec

Na het testen van BE Creative nagellak, was ik erg enthousiast, en daarbij ook benieuwd of de andere producten van BE Creative ook zo fijn zouden zijn. Ik testte deze knalrode kleur lippenstift uit, op het eerste gezicht niet echt wat voor mij. Zou het wat zijn?

BE Creative lipstick 005 teaseBij het Beautybloggersevent van Grazia kreeg ik deze kleur mee in mijn goodiebag. Iedereen kreeg een andere kleur, en oef, dit is toch wel een erg felle kleur! Ik draag zelf niet zo vaak lipstick, dus dat zou dan wel even wennen zijn om meteen zo’n in your face kleur te dragen. Maar ach, wie weet verrast hij me wel net zo als de Cotton Candy lipstick van Essence, die ik laatst reviewde. Dat was een knalroze barbiekleur, waar ik een beetje bang voor was, maar die me uiteindelijk toch wel heel leuk stond! (al zeg ik het zelf :))

review BE Creative lipstick 005 Tease

De verpakking is, zoals we gewend zijn van BE, lekker strak. Ik houd er wel van. Een mooie zwarte huls met een matte finish, die lekker in de hand ligt.

BE Creative lipstick 005 Tease review

De kleur van de lipstick zit een beetje tussen felrood en oranje in. Het is geen diepe, donkere rood, maar ook niet heel erg oranje. In ieder geval echt een kleurtje voor meiden met een beetje durf!

BE Creative lipstick

De lipstick voelt heel zacht aan op mijn lippen, en hij smeert goed uit dankzij de romige textuur. Hij glijdt echt over mijn lippen. Het pigment van de lipstick is erg goed, hij knalt echt van je lippen af, al na één keertje over je lippen te zijn gegaan! Eenmaal aangebracht heeft de lipstick een lichte glans.

Die romigheid voelt heel fijn aan, maar het heeft ook wel een nadeel. Doordat hij zo romig is verspreidt hij zich wel snel, maar het is niet zo fijn als dat op je tanden of náást je mond is. Ik merk dat een half uurtje na hem opgedaan te hebben, er al wat op mijn tanden zit. (Kijk maar op de foto, oops ;)) Ook heb je grote kans dat hij tijdens het praten, zingen (wat ik vaak doe :)) of eten wat naast je lip gaat zitten, niet zo fijn. Wat je hier tegen kan doen, is een lipliner aanbrengen, die de lipstick mooi op je líppen laat zitten.

Poe, ik moet toch wel een beetje wennen aan zo’n felle kleur hoor… Ik zou dit niet zo snel naar school dragen, maar eerder bij een luxe etentje ofzo. Of nee, toch niet, want eten met rode lipstick op is niet erg handig.. Ik houd zelf meer van de wat meer naturelle kleuren, of een mooie donkerdere rood.

lipstick BE Creative 005 Tease review

Nee, ik zou deze lipstick niet zo snel zelf kopen. Dat komt mede doordat ik de kleur niet zo bij mij vind passen, maar ook omdat ik bang zou zijn dat de lipstick tijdens het dragen ergens anders heen gaat, en niet alleen op mijn lippen blijft zitten. Op zich is dat denk ik wel te voorkomen met een lipliner. De romigheid heeft dus voordelen en nadelen. Het voordeel is dat hij heel fijn aanvoelt en je lippen absoluut niet uitdroogt, maar het nadeel is dat je wel veel kans hebt dat hij gaat ‘lopen’.

Als dat je niet zo uitmaakt, en op zoek bent naar een lekkere felle oranje/rode kleur die je lippen niet uitdroogt, dan kan dit een geschikte lipstick voor jou zijn. De producten van BE Creative worden verkocht bij de ICI Paris. Deze lipstick in de kleur ‘005 Tease’ kost 12,95.

Draag jij wel eens felle kleuren lipstick?

XX Anniek

2 Reacties to “BE Creative Lipstick 005 Tease”

  1. Birds4Free december 14, 2013 bij 7:36 pm #

    Deze kleur is echt waaw! GOEDE review ook!

Geef een reactie

