Trend: Hipsterbaardje!

27 Nov

Baardjes, sinds afgelopen zomer zien we ze weer volop verschijnen. Je kunt bijna de straat niet meer op gaan zonder een hippe twintiger met baard tegen te komen. Het lijkt erop of de jaren ’60 trend terug aan het komen is!

trend baardtrend baard 2013

baard trend 2013

baard trend

hipster baard

beard hipster

Super HIPSTER!!

Het is echt een kenmerk van de hipsters, zo’n dikke, volle baard. Maar niet alleen de hipsters laten hem staan, steeds meer mensen doen het. Ik vind het zelf wel grappig, het doet me denken aan de foto’s uit het oude fotoboek van mijn vader, toen hij nog een twintiger was. Het geeft echt zo’n ruige, stoere en ‘natuurlijke’ uitstraling. Zeker met zo’n geruit houthakkersblousje geeft het echt zo’n ‘puur-natuureffect’. Ik vind het wel leuk staan, lekker anders dan normaal.

brad pitt baard

Tenminste, bij de meeste mensen vind ik het leuk staan. Het moet wel een beetje bij je gezicht passen, niet iedereen staat zo’n grote baard. Sommigen krijgen er een hipsterlook van, maar bij anderen staat het meer als sinterklaas/kerstman… Ik moet zeggen dat Brad Pitt best een knappe man is, maar met zo’n puntbaard..?

one direction baard

Wat zouden de reacties zijn als One Direction een baard zou laten staan? 🙂

Sorry, ik kon het niet laten er even een stukje over te schrijven. 🙂 Ik vind het zelf wel stoer zo’n baard, maar of de vrouwen van die mannen het fijn vinden..? Wel makkelijk dat je je niet hoeft te scheren natuurlijk. Wat vind jij van de baardentrend?

XX Anniek

4 Reacties to “Trend: Hipsterbaardje!”

  1. Nadine november 27, 2013 bij 5:14 pm #

    Ik zit met alleen maar jongens in de klas, en stuk voor stuk nemen ze allemaal een baardje haha. Al moet ik zeggen bij de een is het dons en bij de andere wel echt een baard.. Ik vind het wel leuk ahah

  2. beautybylj november 27, 2013 bij 6:05 pm #

    Ik vind het wel leuk, maar niet elke man kan het hebben! xoxo

  3. esthervreeken november 28, 2013 bij 11:42 am #

    Brad Pitt kan alles hebben 🙂

Geef een reactie

