Genomineerd voor Liebster Award!

24 Nov

Jihoee, ik ben genomineerd voor de Liebster Award! De Liebster Award gaat rond onder de wat kleinere blogs, met minder dan 200 volgers. Met de Liebster Award help je andere blogs hun bezoekersaantal te vergroten, je leert ze wat meer kennen door persoonlijke vragen, en help je ze aan wat meer bekendheid!

liebster award

Wat houdt die Liebster Award dan eigenlijk in? Je wordt genomineerd door iemand, en die stelt 11 vragen aan je. Die beantwoord je, en daarbij geef je ook nog 11 random facts van jezelf. Daarna nomineer je zelf negen bloggers, die jij 11 vragen stelt. Je brengt die bloggers op de hoogte van hun nominatie en je noemt degene die jou heeft genomineerd.

Ik ben genomineerd door Merin Veronique van www.beyoutifulworld.nl. Ik vind het super tof dat ik genomineerd ben, echt lief!

11 Random facts over mij

1. Ik houd niet van losse, normale kaas op m’n brood. Gesmolten vind ik het prima, maar zo’n losse, dikke plak kaas op mijn brood, nee dankje.

2. Ik houd heel erg van ontbijten, en als ik voor mijn verjaardag bijvoorbeeld chocolade heb gekregen, kan ik het nooit laten om na het ontbijt nog een stukje te nemen. Heel slecht, maar juist na het ontbijt krijg ik zin in lekkere dingen!

3. Ik zit in 4 VWO met het vakkenpakket C&M. Daarin heb ik onder andere de vakken economie, biologie, Latijn, kunst en Duits gekozen

4. Ik vind het heel fijn om met mijn familie samen te zijn. Ik houd echt van die gezelligheid; samen spelletjes spelen, sinterklaas vieren, echt wat voor mij!

5. Voordat ik begon met bloggen, had ik al een tijdje in mijn hoofd dat ik dit wilde doen. Ik had alleen geen laptop, alleen de computer beneden waar ik toentertijd maar een half uurtje op mocht zitten. Helemaal in het begin, toen ik begon met bloggen, schreef ik het artikel eerst gewoon in een groot kladblok zodat ik het later kon overtypen op de computer. Gelukkig kreeg ik al heel snel daarna een laptop van school, waarmee bloggen toch wel een stuk makkelijker ging.

6. Ik houd meer van koekjes en ‘graanachtige’ producten, dan van snoepjes. Ik lust op zich wel snoep, maar als ik naar de winkel ga om iets voor mezelf te kopen, is dat eerder een lekkere koek dan een zak snoep.

7. Ik heb op een hele kleine basisschool gezeten. Er waren altijd combinatieklassen, 1/2, 3/4, 5/6 en 7/8, heel gezellig! Je kende iedereen echt goed, omdat je meestal met maar 13 per groep was, en dan zo’n 26 per klas.

8. Ik houd van fotoboeken bekijken. Mijn moeder houdt al vanaf onze geboorte fotoboeken bij, ik heb die van iedereen van mijn gezin denk ik al wel 8 keer gezien!

9. De vierde klas is echt een stuk drukker dan de derde klas. Vorige jaren was ik altijd súperfanatiek met surprises maken voor sinterklaas, het liefst trok ik al 1,5 maand van te voren lootje. Nu hebben we nog twee weken en ik moet nog beginnen…

10. Ik heb een kledingkast met alleen maar planken, maar ik zou zo graag een hangkast willen! Zo heerlijk om door die kleding heen te ‘bladeren’.

11. Ik word er heel gelukkig van als ik jullie reacties lees. Ik lees elke reactie, en het is super om te weten dat jullie al mijn artikelen lezen, en lieve trouwe volgers heb!

essence lipstick cotton candy

De 11 vragen aan mij gesteld door Merin Veronique

1. Waar staat de naam van jouw blog voor?

Toen ik deze blog startte, wilde ik graag een naam verzinnen die je zou onthouden, die niet te moeilijk was en natuurlijk sloeg op waar ik over schreef. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik op Glowofbeauty gekomen ben, ik denk dat hij op een mooie dag opeens in mijn hoofd opploepte!
2. Waarom ben je gaan bloggen?

Ik volgde allerlei beauty- en fashionblogs, en ik dacht: ‘Dat wil ik ook! Ik wil ook schrijven over mooie producten, lifestyle, lekker eten en andere dingen die mij bezighouden!’ Ik las op andere blogs weleens, dat de meeste bloggers er na een maandje of twee weer mee ophouden, dus ik was benieuwd hoe het bij mij uit zou pakken. Maar toen ik eenmaal begonnen was, wilde ik zeker weten niet meer stoppen! Ik vind het zo leuk om dingen met jullie te delen, en het is ook zo leuk om jullie reacties te lezen! Beautylovers onder elkaar 🙂
3. Verliefd, verloofd, getrouwd?

Haha, geen van allen! Ik ben 15 jaar en ik heb geen vriend, laat staan dat ik verloofd of getrouwd ben 🙂
4. Heb je meer make-up of verzorgingsproducten?

Oei, dat is een lastige.. Of nouja, ik denk toch eigenlijk wel meer make-up. De laatste tijd draag ik het ook steeds meer, dat ik ook eens looks naar school draag enzo. Vroeger vond ik make-up heel erg leuk, maar echt een look met oogschaduw dragen overdag, dat deed ik niet. Verzorgingsproducten vind ik ook heel leuk, maar uiteindelijk heb ik wel meer make-up.
5. Wie inspireren jou op beautygebied?

Dat zijn zoveel mensen! Meiden die ik op straat zie, die die knalrode lipstick gewoon opdoen en hem rocken, mensen op Youtube en op beautyblogs die de prachtigste looks maken.. Ik lees elke dag een aantal beautyblogs, en de nieuwe producten en FOTD’s die daar voorbij komen, kunnen mij ook inspireren tot nieuwe ideeën. Maar ook een mooie roze avondlucht, of de herfstblaadjes die van de bomen af dwarrelen brengen mij op ideeën.
6. Wat is je favoriete parfum?

Toen ik in de zomervakantie op Schiphol was, en daar rook aan het parfum ‘Taj Sunset’ van Escada, was ik meteen verkocht! Het is alweer een poosje geleden, en ik heb het parfum ook nog maar één keer geroken, maar hij zit nog helemaal ingeprent in mijn hoofd. Het is een heerlijke tropische geur, die me echt doet denken aan vakantie. Hij kost 37 euro per 30 milliliter, wat ik toch wel een beetje duur vind. Maar wie weet staat hij ooit in mijn kast tussen mijn andere parfums…

escada taj sunset
7. Wat is je favoriete winkel?

Als ik één favoriete winkel moet kiezen, wordt dat toch wel de Kruidvat denk ik. Maar eigenlijk kan ik niet kiezen, want voor elk product ga ik weer naar een andere winkel. Ik ga naar de Kruidvat voor mijn beauty en verzorgingsproducten, bij de Xenos hebben ze hele leuke ‘hebbedingetjes’ en gek eten, maar zelfs in de supermarkt kan ik mij vermaken!
8. Wat vindt jouw omgeving van je blog?

Mijn gezin vindt het geloof ik wel leuk dat ik hier zoveel mee bezig ben. Ze laten me lekker doen wat ik doe, maar ze zijn wel geïnteresseerd in wat ik doe. Mijn vriendinnen op school vragen er nooit zoveel over, maar ik weet wel van een aantal (inclusief mijn oma :)) dat ze mijn blog altijd lezen.
9. Welke andere bloggers volg jij zelf?

Heb je even? Ik volg heel veel mensen via Bloglovin, en ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Een kleine selectie uit de blogs die ik volg is: Beautygloss, Beautylab, Teskuh, Lifesplash, De Groene Meisjes, Ohmyfoodness, Jenniefromtheblog, Bydagmarvalerie en Kittehscupckes.
10. Wat is je duurste aankoop ooit geweest?

Mijn duurste aankoop ooit is nog niet zolang geleden, namelijk mijn nieuwe camera, de Panasonic Lumix FZ200! Deze camera kostte me in totaal ruim 400 euro, maar hij is het dubbel en dik waard. Hij maakt hele mooie foto’s, je hebt veel instellingen en het omklapbare schermpje is reuzehandig!

panasonic lumis fz200
11. Hoe ziet jouw toekomst eruit?

Helaas (of eigenlijk gelukkig) kan ik mijn toekomst niet voorspellen. Ik verwacht dat ik over 2,5 jaar mijn middelbare school heb afgerond, en lekker ga studeren! Ik ga op kamers wonen in een leuke stad, en ondertussen ben ik nog fanatiek bezig met bloggen. Het lijkt me super als ik dan ook wat verdien met mijn blog, en leuke opdrachten mag doen!

Zo, nu weten jullie alweer een stuk meer over mij! Tijd om de aandacht eens op wat andere mensen te richten, ik nomineer namelijk:

– Eline, van www.elineboot.wordpress.com

– Hillene, Christine en Jolijn van www.randomstuff.nl

– Loïs van www.loislorinde.nl

Aangezien ik niet zo heel veel kleine bloggers ken, heb ik er drie uitgekozen om te nomineren. Mijn vragen voor jullie zijn:

1. Hoelang blog jij al, en is dit je eerste blog?

2. Waarom ben jij gestart met bloggen?

3. Wat vind je een goede eigenschap van jezelf?

4. Zonder welk beautyproduct kan jij écht niet?

5. Hoeveel tijd besteed je aan het bloggen?

6. Wat is je favoriete beleg op brood?

7. Met welke camera fotografeer jij?

8. Wat vind je omgeving van je blog?

9. Wat is jou muziekstijl?

10. Wat is je favoriete bezigheid voor een vrijdagavond?

11. Wat hoop je nog te bereiken in je leven?

Zo, dit is een lekker lang artikel geworden. 🙂 Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik vind het in ieder geval super tof dat ik genomineerd ben, dankjewel Merin!

Liefs Anniek

5 Reacties to “Genomineerd voor Liebster Award!”

  1. Dagma® (@ByDagmarValerie) november 24, 2013 bij 9:16 am #

    Super leuke antwoorden heb je gegeven en zo leuk dat je mij ook volgt! Mooi je artikelen en leuk om te lezen!

  2. Hillene november 24, 2013 bij 1:48 pm #

    Leuk artikel! En super leuk dat wij genomineerd zijn natuurlijk(:

  3. vanessablogt november 24, 2013 bij 2:41 pm #

    Leuk om te lezen! Ik hou ook niet van gewone kaas, alleen gesmolten kaas bv op pizza en geraspte kaas bij bv spaghetti. Fijn dat ik niet de enige abnormale ben, haha! 😉

  4. Robin november 24, 2013 bij 2:56 pm #

    Gefeliciteerd 😀

  5. Merin Veronique november 24, 2013 bij 7:08 pm #

    Heel erg leuk artikel geworden!

Geef een reactie

