Sleek ‘O so special’ palet

19 Nov

Al tijden wilde ik een palet van Sleek hebben en zoals jullie al konden lezen stond een Sleek palette ook op mijn Scotland wishlist van afgelopen zomer. Wat was ik blij toen ik in de Superdrug stond, en al die mooie paletten naast elkaar zag liggen! Lees gauw verder om te kijken of hij al die lof en roem waarmaakt!

review sleek o so special

Toen ik in Stirling (een stadje in Schotland) aan het shoppen was en de Superdrug zag, werd ik meteen razend enthousiast! Ik rende letterlijk de winkel in. 🙂 En daar stond het dan, het schap van Sleek. Na veel wikken en wegen heb ik gekozen voor het ‘O so special’ palet.

review o so special sleek

In het palet zitten vooral natuurlijke kleuren, licht en donker. En als verrassing zitten er ook nog 2 lichte roze kleurtjes in. Er zitten 7 matte kleuren in en 5 shimmery kleuren. Ik heb expres voor een palet met matte kleuren gekozen, omdat ik er daar nog niet zoveel van heb.

In het palet zitten dus 12 kleuren. Alle kleuren hebben een naam.

Dan verder naar het leukste gedeelte, de swatches!

DSC00172-002

DSC00173-002

Bow is een hele mooi lichte kleur, die je goed zou kunnen gebruiken voor het highlighten van je wenkbrauwbot. Er komt niet heel veel pigment vanaf (wel iets meer dan op de foto lijkt), maar genoeg voor je wenkbrauwbot.

Organza is één van de vier roze kleurtjes in dit palette. Hij bevat veel gouden shimmer.

Ribbon is een mooie matte lichtroze kleur, maar iets donkerder dan pamper. Hij heeft niet heel veel pigment.

Gift basket lijkt in het palet best roze, maar is in het echt iets bruiner.

Glitz maakt zijn naam helemaal waar. Het is een mooie, goedgepigmenteerde donkerblauwe oogschaduw met veel zilveren shimmers.

Celebrate is een mooie dieppaarse oogschaduw met shimmer.

Pamper is een matte roze kleur.

Gateau vind ik een hele bijzondere oogschaduw. Hij is lichtpaars met shimmers, maar het is moeilijk te bepalen of die shimmers goud of zilver zijn. Een beetje er tussen in… Heel mooi.

The mail is een matte, bijna huidskleurige oogschaduw.

Boxed is een matte, donkerbruine oogschaduw.

Wrapped up is een paarse, matte oogschaduw.

Noir is een mat zwarte kleur. Had iets gepigmenteerder gemogen.

sleek o so special review

De kleuren vind ik helemaal super! Sommige kleuren hadden wel iets gepigmenteerder gemogen, vooral de matte. Ik vind de kleuren in dit palet goed gekozen, een verrassende mix van donker en licht, en mat en shimmer. Ik vind het wel grappig dat ze nog die 2 knalroze kleurtjes erin hebben gedaan. Er zijn veel verschillende looks met dit palet te maken. Het doosje vind ik trouwens ook erg mooi, lekker strak met die combi van mat en glanzend zwart.

In de UK kostte dit palet 7,99 pond, wat omgerekend naar euro’s ongeveer 10,60 is. Omdat hij niet in Nederland te koop is, is hij wel lastig te verkrijgen. Jammer, want dit palet is zijn geld wel echt waard! Gelukkig is Sleek ook op veel website’s te koop, zoals www.boozyshop.nl.

Hebben jullie al eens wat van Sleek uitgeprobeerd?

Xx Anniek

7 Reacties to “Sleek ‘O so special’ palet”

  1. Dagma® (@ByDagmarValerie) november 19, 2013 bij 6:15 am #

    Yeaah mooi palette, ziet er super uit!

  2. Birds4Free november 19, 2013 bij 5:26 pm #

    Ik ben jaloers 😦

  3. beautybylj november 19, 2013 bij 7:43 pm #

    Mooi palette! Ik heb nog nooit een palette van Sleek gekocht, maar dat gaat in toekomst vast veranderen, want ik hoor er veel goeds over! xoxo

  4. Britt november 20, 2013 bij 11:54 am #

    Kun je de volgende keer er een look bij maken?

  5. jyndijk november 24, 2013 bij 11:23 am #

    ik heb hm ook net besteld!

Geef een reactie

