New in: Lita’s!

16 Nov

Jeffrey Campbell, wie kent hem niet? Het merk Jeffrey Campbell startte zo’n tien jaar geleden als klein familiebedrijfje in de US en is inmiddels uitgegroeid tot merk dat over de hele wereld verkocht wordt. Zijn Lita’s zijn bij veel fashionista’s uit alle mogelijke plaatsen ontzettend geliefd, en yay, nu heb ik ze ook! Of nouja, de nepperds dan…

Lita's Jeffrey CampbellLita’s, je houdt ervan of niet. Toen ik ze een paar jaar geleden voor het eerst zag, vond ik het maar rare dingen. Maar toen ik zag hoe ze gecombineerd werden, en wat voor een statement ze maken was ik om. Want ja, een statement maken ze zeker. Lita’s zijn kenmerkend door hun enorme plateauzool en de hoge, dikke hak. De enkellaarsjes worden vastgemaakt met veters. Nu zal je misschien denken dat die dingen verschrikkelijk lopen met die enorme hak. De hak lijkt heel hoog, maar is door die zool is de hak in werkelijkheid maar 5 á 6 centimeter. De laarsjes kan je met de veters strak om je voet binden, zodat je niet zwikt, eigenlijk lopen ze heel gemakkelijk! jeffrey campbell lita's Ik was alleen in de winkel toen ik deze nep Lita’s zag liggen. Ik had ze al eens eerder gezien bij andere bloggers, en ik vond ze supergaaf. Maar 180 euro voor zulke laarsjes betalen, die je waarschijnlijk toch niet enorm vaak draagt… Dat had ik er niet voor over. Tot ik deze zwarte laarsjes zag liggen, voor maar 25,99! Ze trokken meteen mijn aandacht en ik heb ze gelijk gepast. Ze zaten perfect. Toch kocht ik ze niet, ik was in mijn eentje en tsja, ik ben ook nog maar 15, zou ik deze enkellaarsjes dan wel kopen? Uiteindelijk ging ik met lege handen de winkel weer uit. Later kwam ik terug met mijn moeder en mijn oma. Ik had ze een foto van de laarsjes laten zien, en ze waren nu toch wel heel benieuwd geworden! Toen ik ze liet zien en nog eens gepast had ging ik overstag, ‘ik koop ze gewoon’ dacht ik, ‘anders krijg ik er later spijt van’. jeffrey campbell lita's 2 En nu heb ik ze, deze zwart suéde Lita’s. Zoals ik al zei zijn het niet de echte, maar ik vind het wel hele goeie nepperds! Het model lijkt precies op die van Jeffrey Campbell en de pasvorm is ook perfect. Je voelt wel dat de kwaliteit wat minder is, het is geen echt suéde en de stof voelt wat slapper aan. De hak heel is erg hoog, ongeveer 11 centimeter! De hak is niet echt van hout, maar er zit wel zo’n soort printje op. Dat vind ik wel leuk, dan zijn ze niet helemaal zwart en zit er ook nog wat contrast in de kleuren. Hoe combineer je die Lita’s dan? Dat kan op heel veel manieren! Bovenaan het artikel zie je een foto van mij waarin ik ze draag met een schattig jurkje. De schoenen maken het geheel wat stoerder. Wat ik ook gaaf vind, is om het met een leren broek en een faux fur jasje te combineren, maar er zijn nog zoveel meer mogelijkheden! Hieronder een paar inspiratieplaatjes. (klik op de afbeelding om de bron te zien) jeffrey campbell lita jeffrey campbell lita 1 jeffrey campbell lita 2 jeffrey campbell lita 3 jeffrey campbell lita 4

Ik merk dat ik de classy way van combineren het leukste vind. Mooi met een strakke skinny bijvoorbeeld. Ik ben super blij met mijn nieuwe Lita’s. Ik weet niet hoe vaak ik ze zal dragen, maar het is alleen al leuk om naar te kijken 🙂 Wat vind jij van de Lita’s?

Liefs Anniek

8 Reacties to “New in: Lita’s!”

  1. vanessa november 16, 2013 bij 9:06 am #

    Ze zien er super uit ! Ik volg je ! Volg je terug ?
    http://www.lifeofnessah.blogspot.nl

  2. Britt november 16, 2013 bij 2:13 pm #

    Ik vind ze heel vet!!

  3. Birds4Free november 16, 2013 bij 7:43 pm #

    Mooie stijl! Ookal zijn ze te hoog voor mij 😉

  4. africanxgirl november 17, 2013 bij 2:52 pm #

    Super leuk! Waar heb jij ze gekocht? Zou graag kijkje nemen enzo.

    • anniekandringa november 17, 2013 bij 7:49 pm #

      Ik heb ze gekocht in Kleve, in Duitsland. Het was echt een plaatselijk winkeltje, ik weet niet meer hoe hij heet.. sorry!

      • africanxgirl november 17, 2013 bij 7:50 pm #

        Awesomee! En maakt niet uit ^^

  5. Lisa Esther november 18, 2013 bij 9:04 am #

    Ik vind Lita’s zo superleuk!! 🙂 Vooral voor deze prijs!! Ik zou ze ook meegenomen hebben als ik deze had gezien, haha! X

  6. Jessica from lifelikea september 16, 2014 bij 6:01 pm #

    Ik vind ze mega mooi maar ik weet nog niet precies waar ik ze kan kopen. 😦

Geef een reactie

