Blogs: echte aanraders!

15 Nov

Mijn ochtendroutine bestaat uit aankleden, eten, haar en make-up en daarna duik ik meteen de computer achter. Ik check de site, kijk of er nog comments zijn, check m’n mail, en ik bekijk een heleboel blogs! Leuke beauty- en fashionblogs, lifestyle, interieur of DIY-blogs, ze geven me inspiratie voor mijn eigen blog en ik het is fijn om ’s ochtends even een chillmomentje te hebben en lekker over die dingen te lezen die mij bezighouden. Vandaag deel ik met jullie de blogs die volgens mij de moeite waard zijn om een kijkje op te nemen!

bloggenIk heb echt een vast dagelijks rondje die ik maak op het internet. Een aantal van zullen jullie vast ook kennen, Beautygloss, Misslipgloss, Teskuh… Tijd voor een paar wat onbekendere blogs, maar die ook wel wat extra aandacht verdienen!

diy blog

Studs and Pearls

www.studs-and-pearls.com is een hele leuke site, beheerd door Kirsten Nandez. Deze twintigjarige New Yorker deelt op deze blog haar grote passie voor mode en DIY-ing. Bijna elke dag zet zij een artikel online met dingen die haar inspireren en DIY’s.

Het leuke aan deze blog, vind ik dat er DIY’s voorbij komen die écht origineel zijn. Niet van internet afgeplukt, maar door zelf te experimenteren komt ze op hartstikke leuke, creatieve dingen!

Als je eens wat inspiratieloos bent, of zin hebt om iets te maken, kijk dan zeker eens op deze site. Ze maakt ook erg mooie foto’s, heel licht en fris.

jennie from the blog

Jennie from the blog

Jennie runt haar blog ‘Jennie from the blog‘. Op deze blog draait het vooral om kleding en outfits, hoewel ze de laatste tijd ook wat meer over beauty blogt. Er komen veel OOTD’s voorbij, haar stijl zit een beetje tussen sportief en classy in. Ze blogt over de dingen die haar inspireren, persoonlijke updates, interieur en dus fashion en beauty. Een beetje een mengelmoesje dus. 🙂

de groene meisjes

De Groene Meisjes

Helemaal gezond en vegan, daar gaan De Groene Meisjes voor! Merel en Jamie, de schrijfsters van deze blog zijn twee jonge meiden die met hun blog een inspiratiebron voor ‘groen leven’ zijn. Ik eet zelf helemaal niet vegan of zoiets, maar ik vind hun artikelen wel erg leuk om te lezen. Ben je geïnteresseerd in zaken als gezonde (vegan) recepten,  kringloopinterieurs, vintage kleding, reviews van kookboeken, biologische&fairtrade producten en dierproefvrije cosmetica? Dan ben je bij De Groene Meisjes aan het goede adres!

oh my foodness

Ohmyfoodness

Ik ben zoals jullie weten gek op koken en bakken, en op de blog Ohmyfoodness wordt mijn hartje helemaal gevuld met foodinspiratie. Sabine blogt vooral over lekkere recepten die ze thuis uitgeprobeerd. Ze wilt bereikbaar zijn voor de ‘gewone’ mensen, en niet alleen maar ingewikkelde tijdrovende recepten plaatsen. Van gezonde recepten tot heerlijke, maar o zo slechte bakrecepten komen voorbij. Ik vind het altijd erg leuk om haar blog te lezen, door de vele verschillende artikelen en de heerlijke recepten. Als je eens niet weet wat je moet koken is de receptoverzicht-pagina ook erg handig!

lifesplash

Lifesplash

En dan, als laatste alweer, de site Lifesplash. Wauw, wat heb ik een respect voor het meisje Jiami waarvan deze blog is! Op de jonge leeftijd van 14 jaar heeft zij al heel veel bereikt. Haar blog trekt dagelijks veel bezoekers en ze schrijft supergoede artikelen. Jiami houdt van fashion, en die passie deelt ze graag met haar lezers. Ze publiceert OOTD’s, beauty posts, personal updates en lifestyle artikelen. Haar wekelijkse filmpjes zitten ook erg goed in elkaar!

Ik zou zeker eens een kijkje nemen op Lifesplash, maar dat geldt eigenlijk voor alle bovenstaande blogs. Ik heb niet zoveel echte beautyblogs genoemd, omdat de meeste echt goede toch al best wel bekend zijn. Zelf lees ik erg veel blogs, zoals ik al zei geeft het me veel inspiratie en ik vind het een heerlijk ontspanmomentje. Youtubefilmpjes zijn ook een favoriet bij mij 🙂

Wat zijn jullie favoriete blogs eigenlijk? Ik ben benieuwd, ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken! O ja, nog een extra tipje, Bloglovin is een hele handige en leuke manier om blogs te volgen! Heb je nog geen Bloglovin? Dan kan je het heel makkelijk aanmaken op Bloglovin.com. (Als je mij nog niet volgt, zou ik het super tof vinden als je me gaat volgen!)

Liefs Anniek

3 Reacties to “Blogs: echte aanraders!”

  1. Rosie november 15, 2013 bij 7:45 am #

    Leuke blogs idd maar ook allemaal super bekende blogs! Heb je geen blogs die misschien iets kleiner zijn maar daarom juist wel super leuk? Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Mijn favo blogs zijn itsalovelyday.com en whatabouther.com

    Liefs van Rosie

  2. Dagma® (@ByDagmarValerie) november 15, 2013 bij 7:50 am #

    Leuke aanraders en fijne tips! Super om te zien!

  3. Eline november 15, 2013 bij 6:13 pm #

    Leuke tips, een aantal kende ik nog niet :3

Geef een reactie

