Essence colour & go 162 ‘Dare it nude’

14 Nov

Nude kleurtjes op je nagels kunnen enorm mooi en classy staan. Een egale, creamy nude kleur matched perfect bij zo ongeveer alle outfits, eigenlijk kun je met nude nagellak bijna niet de mist ingaan. Bijna niet, want het moet wel je juiste kleur nude zijn voor jou. Vandaag swatch ik één van de nieuwe lakjes van Essence, ‘Dare it nude’.

DSC00156-004

Het flesje is zoals we van Essence gewend zijn. Een mooi ‘slank’ afgerond flesje die 8 milliliter nagellak bevat. Hiervoor betaal je 1,69. Ik kocht hem tijdens het 1+1 nagelfestival bij de Kruidvat, dus ik betaalde er de helft voor.

DSC00160-004

Het kwastje vind ik erg fijn! Het is een redelijk breed kwastje zodat je bijna je hele nagel in één keer kunt doen. Toch kan je er ook nog wel precies mee werken en zul je niet snel langs je nagelriemen gaan.

DSC00134-007

Hierboven zie je nagellak met 2 laagjes. Hij heeft wel echt minimaal 2 laagjes nodig, bij 1 laagje dekt hij nog niet goed. Het is een mooie bruin/grijzige nude, in het echt is de kleur wel iets warmer.

Ik vind het een erg mooie kleur en een goede toevoeging aan het vaste assortiment. Hij matched goed bij mijn huidskleur en het is een erg classy kleurtje. Ik kan deze kleur je zeker aanraden, in het echt is hij nog mooier!

Wat vind jij van nude kleurtjes?

Xx Anniek

XX Anniek

2 Reacties to “Essence colour & go 162 ‘Dare it nude’”

  1. Dagma® (@ByDagmarValerie) november 14, 2013 bij 5:33 pm #

    Wat een mooie kleur! Heel natuurlijk en past bij veel outfits, leuke foto’s!

  2. Birds4Free november 14, 2013 bij 7:23 pm #

    Een perfecte nude! ❤

Geef een reactie

