BE Creative nagellak 06 ‘smoothie’

8 Nov

Afgelopen herfstvakantie maakte ik uitgebreid kennis met het merk BE Creative tijdens de Grazia Beautybloggers Masterclass. Verschillende producten kregen we te zien, en we mochten ze ook meteen uitproberen. Van basisproducten tot nieuwe vindingen als vingervormige foundationkwasten, er is van alles te vinden! Eerst leek het merk me niet zo interessant, maar het is een leuker merk dan ik dacht!

filmpje daily make up routine 009BE Creative is nog een jong merk dat hoort bi ICI Paris XL. Het merk staat er voor dat iedereen uniek is en dat alle vrouwen hun schoonheid kunnen benadrukken met make-up. BE Creative wil professionele make-up verkopen, maar wel voor een betaalbare prijs.

Hun nagellakassortiment is niet reuze groot, maar er zitten wel erg mooie tinten in. Ze hebben 21 verschillende kleuren nagellak en een base- en topcoat. Tussen de kleuren bevinden zich warme herfstkleurtjes, maar frisse, heldere tinten.

filmpje daily make up routine 011

In mijn goodiebag van het event kreeg ik onder ander dit nagellakje van BE Creative mee. Het is een mooie oudroze kleur in een strakke verpakking. De verpakking van BE vindt ik er sowieso mooi uit zien. Strak en simpel, en daardoor professioneel. Het handige aan hun nagellak is dat er een soort ‘tweede dop’ op het flesje zit. Als je het flesje zo ziet, dan denk je dat het vierkante zwarte deel met ‘BE Creative make up’ erop, de dop is. Maar als je die eraf haalt, zie je dat er daaronder nóg een dop zit.

filmpje daily make up routine 013

Het handige hieraan is, is dat je de vierkante dop kan gebruiken tijdens het nagels lakken. Je zet hem op de grond, legt een nagel erop en je lakt je nagel. Hierdoor kan je er goed bij. Handig bedacht!

filmpje daily make up routine 016

De nagellak heeft een redelijk dun kwastje, maar het lakken gaat er goed mee. Op de foto’s draag ik twee laagjes, maar met drie laagjes zou het helemaal perfect zijn.

Ik heb deze nagellak zonder topcoat uitgeprobeerd, en toen bleef hij twee dagen helemaal mooi zitten. Daarna begon hij te beschadigen. Met een goede topcoat kan je deze lak zeker wel een paar dagen dragen.

De nagellak heeft een mooie, glanzende finish. Ik ben erg tevreden over deze nagellak! Het is een mooie kleur, hij blijft redelijk goed zitten en ik vind de verpakking ook erg leuk en mooi.

filmpje daily make up routine 019

De nagellak en andere make-upproducten van BE Creative zijn te koop bij de ICI Paris. Dit nagellakje in de kleur 06 Smoothie kost 9,99, maar als je hem nu besteld op de website van ICI Paris kost hij maar 8,99.

Heb jij al kennisgemaakt met het merk BE Creative? Ik heb nog meer produchten liggen, waaronder een mascara en een lipstick. Zouden jullie het leuk vinden daar ook een review van te zien?

XX Anniek

6 Reacties to “BE Creative nagellak 06 ‘smoothie’”

  1. emily november 8, 2013 bij 6:24 am #

    Supermooi kleurtje! Jaa ik wil ook graag een review over de mascara en de lippenstift. Altijd leuk!!

    Xx Emily

  2. Tineke november 9, 2013 bij 8:17 am #

    Hele mooie nagellak, echt een prachtige kleur! Wat heb jij een leuke blog. Ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  3. Birds4Free november 9, 2013 bij 11:31 am #

    Reviews lijken me leuk! Want elke keer weer twijfel ik of ik iets van het merk zou kopen, omdat het redelijk duur is. Mooi kleurtje!

  4. Saskia november 9, 2013 bij 9:07 pm #

    Indd een mooie kleur! Het merk spreekt mij in eerste instantie ook niet echt aan, maar hoor indd goede verhalen!

  5. diolifestyle november 10, 2013 bij 1:13 pm #

    Prachtig lakje!

  6. Mandy november 10, 2013 bij 6:28 pm #

    Mooie kleur!

    P.s. ik volg je op bloglovin, volg je me terug? Thnx!

Geef een reactie

