Personal update

4 Nov

Personal update autumn

Het is alweer november, nog even en dan vieren we alweer sinterklaas. De tijd tikt door, en het lijkt zo snel te gaan! Vandaag weer een update.

hot chocolate

candleWe zitten midden in de herfst en dat is te merken. Het is al meer dan eens gebeurd dat we een flinke bui op ons dak kregen, met bijbehorende wind. Gelukkig is mijn timing toevallig bijna altijd precies vรณรณr of na de bui. ๐Ÿ™‚

Je hebt mensen waarvan de herfst het lievelingsseizoen is, maar daar hoor ik niet echt bij. Ik hoor ook weer niet bij de herfsthaters hoor, maar doe mij toch maar liever 25 graden met een lekker zonnetje ๐Ÿ™‚ Ik houd niet van het koude weer, de buien en de grauwheid, maar waar ik wel heel erg van geniet zijn de gezellige avonden binnen, waarbij het kacheltje aan staat, een leuk muziekje en warme chocomel. โค

’s Ochtends ga ik in het donker naar school, en als het een beetje tegenzit en ik laat uit ben, kom ik ook in het donker weer terug. Das toch wel een beetje naar, ook voor het foto’s maken voor de blog. Om het daar meteen maar eens over te hebben, jullie hebben vast wel gemerkt dat er de laatste tijd bijna elke dag een artikel online komt. Ik merk dat ik er echt heel veel plezier in heb om leuke artikelen te schrijven over dingen die mij bezig houden. Ik besteed er best wel veel tijd aan, en ik vind het leuk om dan jullie lieve reacties te lezen, echt top! Dat kan mijn dag helemaal goed maken! โค

hello november

Laatst is Esther gestopt met de blog, wat echt heel jammer is, maar het is uiteindelijk wel de juiste beslissing geweest. Ze merkte dat ze het zelf steeds minder leuk begon te vinden en het steeds drukker kreeg. Er was niet echt meer motivatie. Nu ga ik in mijn eentje verder, wat natuurlijk wel jammer is, maar ik heb er wel zin in om er weer lekker tegenaan te gaan!

Op school gaat alles z’n gangetje. Ik zit nu in 4 VWO en alles gaat goed tot nu toe ๐Ÿ™‚ Ik merk wel dat dit jaar veel drukker is dan vorig jaar, ik heb nu al 7 PO’s opgekregen voor komende periode! Maarja, dat hoort erbij… Ik zal gewoon goed mijn tijd moeten verdelen tussen school, bloggen, vrije tijd, vriendinnen enz..

Ik heb nog steeds mijn oude vertrouwde folderbaantje, waarbij ik 1x per week folders vouw en ze rondbreng in de buurt. Opzich wel een prima baantje, je bent er niet heel lang mee bezig en verdient toch net wat extra’s. Wel zit ik eraan te denken om binnenkort (na de kerst, als ik mijn nieuwjaarskaartjes van de folders heb rondgebracht:)) een vaste zaterdagbaan te nemen. Er zit een hele leuke kookwinkel bij mij in de buurt, en het lijkt me echt super om daar te mogen werken! Het is echt zo’n specialiteitenwinkeltje met allerlei kookspulletjes, zo’n lekkere rondsnuffel-winkel. Wat nog een beetje mijn twijfelpunt is, is dat ik dan wel mijn hele zaterdag kwijt ben, en ik wil natuurlijk ook tijd hebben om lekker te bloggen!

Dat is zo’n beetje hoe mijn leven er nu aan toe is, haha. Alles gaat z’n gangetje en ik geniet van de leuke momenten, maar de wat minder leuke momenten zijn er ook altijd. Hoe gaat het met jou?

Liefs Anniek

2 Reacties to “Personal update”

  1. Dagmar Valerie november 4, 2013 bij 8:28 pm #

    Leuke update! Ik hoop dat alles lukt met bloggen, tot nu toe doe je het al super! Leuk om je artikelen te lezen ๐Ÿ™‚

  2. Steffi november 5, 2013 bij 10:26 am #

    Je artikelen zijn heel erg leuk om te lezen!

Geef een reactie

