P2 Sheer Glam lipstick ‘The Wedding Planner’

3 Nov

Als je in een Duitse stad eens een DM tegenkomt, echt, ga erheen! Allerlei merken die wij in Nederland niet hebben, goedkope én wat luxere producten, een shoppingwalhalla voor de gemiddelde beautyliefhebber! Ik sta zelf vaak de helft van de tijd die ik in de DM doorbreng, bij de schappen van het merk P2 te kijken. Daartussen vond ik ook dit lieve roze kleurtje!

P1000227P2 heeft een aantal soorten lipsticks. Pure Colour, Matte Deluxe en Sheer Glam lipsticks. De lipstick die ik vandaag review is de P2 Sheer Glam in de kleur 014 ‘The Wedding Planner’.

De naam The Wedding Planner vind ik wel passen bij deze lipstick. Het is namelijk een lief roze kleurtje, wat je toch al snel associeert met schattig.

De lipsticks uit de Sheer Glam lijn zijn niet bedoeld voor één en al pigment op je lippen, maar voor een mooi tintje met een lichte glans. Ik draag zelf niet zo vaak lipstick, en ik vind het juist wel mooi als het gewoon een subtiel tintje is.

p2 sheer glam lipstick

De lipstick heeft een hele romige structuur is en is best zacht. Hij voelt fijn aan op je lippen en hij accentueert ook niet de velletjes op je lippen. Dat is wel erg fijn, in de winter heb je toch wat vaker droge lippen.

Op naar de swatches!

p2 sheer glam lipstick 014

p2 sheer glam lipstick 014 2

Links zien jullie mijn lippen zonder iets erop en rechts met de lipstick. Zoals je kunt zien geeft de lipstick niet enorm veel kleur af, maar wel een fris roze tintje. Ook glanst hij een beetje.

De lipstick voelt heel fijn aan op mijn lippen. Heel voelt heel ‘zacht’, hij is ook redelijk vettig. Deze lipstick droogt je lippen absoluut niet uit. Hij ligt ook meer op je lippen dan dat hij in je lippen trekt, wat matte lipsticks vaak hebben.

P2 sheer glam lipstick 1

Full face zonder lipstick

p2 sheer glam lipstick 2

Full face met lipstick

Aan de ene kan is het fijn dat hij zo vettig is, want daardoor accentueert hij geen velletjes en voelt hij erg fijn aan, maar hierdoor is het geen superstay lipstick. Hij blijft ongeveer 1 á 2 uur mooi op je lippen zitten, en daarna vervaagt hij toch wel.

Als hij vervaagt, kun je heel makkelijk weer bijstiften. Je ziet geen ‘open plekken’ op je lippen zitten waar geen lipstick op zit, maar de kleur is gewoon wat minder zichtbaar. Je kunt het dus ook gewoon in het begin van de ochtend opdoen, en hem daarna laten vervagen als je lui bent. 🙂

p2 lipstick sheer glam

Ik vind deze lipstick super fijn! Hij geeft je lippen net een beetje kleur, en hij voelt prettig aan op je lippen. Wel blijft hij niet heel lang zitten en moet je hem regelmatig bijstiften.

Ik kocht deze lipstick bij de DM in Duitsland voor 1,95. Ben jij wel eens in de DM geweest?

XX Anniek

2 Reacties to “P2 Sheer Glam lipstick ‘The Wedding Planner’”

  1. emily november 3, 2013 bij 6:33 am #

    I ❤ de dm. Dm is echt gewoon mijn winkel ik zou er wel in kunnen wonen :p haha.
    Maargoed het is een supermooi fris kleurtje en staat je heel erg goed! Deze gaat ook mee als ik weer eens in Duitsland ben 🙂

    xx Emily

  2. Steffi november 3, 2013 bij 3:45 pm #

    De lipsticks van p2 vind ik zo fijn! Ik heb er zelf 3 en die draag ik met veel plezier!

Geef een reactie

