OOTD: Soft Autumn

1 Nov

Pastelkleuren worden helemaal hot deze winter. Lichtblauw, lichtrozen, mintgroen, noem maar op! In de OOTD combineer ik mijn nieuwe lichtroze trui met een mooie statementketting, ook nieuw. En natuurlijk lekkere stevige schoenen, om lekker mee door de modder te baggeren en in de plassen te stampen ๐Ÿ™‚

ootd soft winter 1Pastelkleuren roepen iets van schattigheid op. Omdat gevoel te versterken, kun je het combineren met andere schattige items. In deze outfit heb ik juist het tegenovergestelde gedaan, ik heb het gecombineerd met wat grovere, ruigere kledingstukken.

Deze trui komt van de Primark, en heeft een leuk gebreid patroon. De onderkant is in streepjes gebreid, en de bovenkant heeft weer een iets andere structuur.

statementketting

Dan deze statementketting van de Primark. (ik heb een grote shopsessie gedaan laatst :))Door de grote stenen en spikes/studs, ziet het er stoer uit. Combineert leuk met de roze trui vind ik!

ootd soft winter

Een mooie highwaisted broek erbij. (ook van de Primark:)) Ik ben zo blij met deze broek! Ik heb best smalle heupen en benen, en het is voor mij altijd moeilijk broeken vinden. Tot ik laatst in de Primark was, en dacht: ‘Hij past waarschijnlijk niet, maar weetje, ik probeer het gewoon.’ En wonderlijk waar, hij paste perfect! Je ziet nu niet dat hij highwaisted is, maar hij komt ongeveer tot mijn navel.

grove schoenen

Mijn lekker ‘grote’ schoenen van de C&A erbij, die jullie al eerder hebben kunnen zien in een van mijn OOTD’s. Ze staan leuk in contrast met de trui.

Dit was mijn outfit van afgelopen zondag! Deze foto’s zijn gemaakt met mijn nieuwe camera, en ik merk zoveel verschil! Veel betere foto’s en je kan de instellingen veel meer zelf bepalen. Top!

Wat vinden jullie van de komende pasteltrend?

Liefs Anniek

3 Reacties to “OOTD: Soft Autumn”

  1. birds4free november 1, 2013 bij 10:48 am #

    Waww, wat een prachtige trui! Pastel is echt geweldig, mooi gecombineerd met die statement! ๐Ÿ™‚

  2. Ilse november 1, 2013 bij 1:49 pm #

    Leuke outfit. Ik hou zelf niet zo van pastel, maar bij jou past het wel.
    Ik vind je trouwens erg leuk poseren op die voorlaatste foto!

Geef een reactie

