Simpele look

27 Okt

Hoooi, vandaag ga ik jullie een hele simpele fullface look laten zien. Hij is niet zo heel heftig en dus naar feestjes maar ook naar school te dragen. Ik heb de foto’s trouwens met mijn Ipod gemaakt. Dit zorgt voor een iets mindere kwaliteit maar zo kreeg ik mijn oog er wel op wat mij niet lukte met m’n camera. Kijk gauw mee:
20131021-142203.jpg

Je begint zoals altijd met een schoon ooglid. Je kunt wat oogschaduwbasis gebruiken of net zoals mij wat concealer op je ooglid smeren. Het zal misschien niet zo lang blijven zitten als bij een oogschaduwbasis maar het zorgt wel voor een effen achtergrond.

20131021-142054.jpg

Dan breng je op je hele ooglid een glanzende kleur aan. Ik heb hier een wittige kleur gebruikt maar parelmoerige of zelfs gele kleuren zijn hierbij ook prachtig.

20131021-142117.jpg

Om wat diepte in je ooglook te brengen breng je op de buitenkant van je ooglid een bruine kleur aan. Ook hier kun je andere kleuren gebruiken. Zwart is sjiek, paars wordt knallend en donkergroen past perfect bij dot jaargetijde. Kies vooral een kleur die je mooi staat! Als ie maar donkerder is dan de kleur op je ooglid. Deze kleur werk je ook iets verder naar binnen in de arcadeboog.

20131021-142126.jpg20131021-142133.jpg

Dan breng je een nog iets donkerdere kleur in een lijntje onder je oog aan. Dit geeft een prachtig knallend effect. Dit hoeft niet heel netjes en ik vind het dan ook mooi om hem wat te vervagen voor een smokey effect.

20131021-142142.jpg

En dan; Mascara en oogpotlood! Dit zijn vooral de afmakertjes. Gebruik een mooie mascara die je lekker lange en grote wimpers geeft. Met het oogpotlood kun je weer spelen. Wil je een wat heftigere look dan gebruik je een zwart oogpotlood. Vind je dit in combinatie met het lijntje onder het oog wat teveel dan kies je voor een wit oogpotlood. Dit maakt je ogen ook nog eens super fris!

20131021-142203.jpg

En tadaa. De ooglook is klaar. Nu nog het gezicht en de lippen. Met mijn gezicht doe ik de laatste tijd niet zoveel omdat ik merk dat mijn huid onrustig wordt van foundations en BB creams. Ik gebruik wat concealer hier en daar en breng de prachtige blush Rose Gold van sleek aan op mijn wangen.

20131021-142211.jpg

Als laatste de lippen. Hier ben ik niet zo goed in. Ik vond de ooglook vrij heftig en heb daarom voor een lichte lipkleur gekozen. ZOu je deze look naar een kerstdiner dragen dan zou je er zelfs nog voor kunnen kiezen om rode lipstick op te doen. Maar daar ben ik niet zo van, zeker niet op een ‘gewone’ dag. Maar dus ook hier, kies vooral een kleur die jou laat stralen!

20131021-142230.jpg

En dat is ‘m. Een simpele look die zo klaar en super draagbaar is.

20131021-142238.jpg

Op de linkerkant van mijn gezicht heb ik wel makeup en op de andere helft niet. Zie je hoe zachtjes de look is? Zelfs voor school kan hij nog.

Bedankt voor het lezen!

Xx Esther

Geef een reactie

