Autumn Tag

22 Okt

Nooo, herfst is coming.. Of zijn er ook nog leuke dingen aan de herfst? Natuurlijk! Denk aan warme chocolademelk met slagroom, de mooie kleuren buiten.. Vandaag vul ik de Autumn Tag in, waarin ik jullie mijn favoriete dingen van/in de herfst laat weten!

herfsttagWat is er zo leuk aan de herfst?

Ten eerste, ik ben jarig in de herfst, jihoeee 🙂 Ook ben ik een enorme fan van warme chocolademelk met VEEL slagroom, het liefst ook nog een beetje speculaaskruiden er doorheen. Ik kan nu ook zo genieten als de zon schijnt, ik waardeer het veel meer dan in de zomer, dan is het toch zo normaal.

Favoriete herfstdrankje?

Ik noemde het hierboven al even: warme chocolademelk met slagroom en wat speculaaskruiden. Die speculaaskruiden maken het echt lekker herfstig, zo’n ‘warme’ smaak. De witte versie van chocolademelk vind ik ook erg lekker (vooral met mini marshmallows!), en een kopje thee doet het ook altijd goed. Zolang het maar lekker warm is!

herfsttag1

Favoriete geur(kaars)?

Toch wel appel/kaneel denk.. Ik brand niet zoveel geurkaarsen, maar als ik het doe vind ik als het wat kouder wordt warme wintergeuren wel lekker.

Beste lipstick voor in de herfst?

Hmm, ik draag bijna nooit lipstick, maar bij anderen vindt ik de bordeaux rode kleuren nu zo mooi staan! In de zomer lekkere felle kleurtjes, en in de herfst donkerdere kleuren.

herfsttag2

Go to moisturiser?

Ik merk het altijd wel aan mijn huid als de temperatuur daalt. Mijn huid wordt wat droger, en ik smeer vaak een dikkere laag crème op mijn gezicht. Het kan ook handig zijn om over te stappen naar een voedendere crème. Ook pak ik nu vaker mijn handcrème en bodybutter erbij, in de zomer heb ik die vaak niet nodig.

Go to oogschaduw kleur?

In de winter kunnen donkerdere en zwaardere kleuren beter dan in de zomer vindt ik. Bijvoorbeeld mosgroen, bordeauxrood of een mooie knallende donkerblauw met shimmers.

herfsttag4

Favoriete muziek?

Sinds ik geen muziek meer op mijn mobiel kan zetten, luister ik niet zoveel muziek meer. Áls ik muziek luister, dan bijvoorbeeld Michael Bublé, in ieder geval een beetje die stijl, waarbij je lekker kan relaxen. Of de top 40.

Favoriete herfstoutfit?

Mijn favoriete herfstoutfit bestaat uit een strakke, zwarte skinny, met een mooie trui of jasje in een mooie herfstkleur er boven. Leuke statementketting erbij en leuke boots, en huppa, de deur uit!

herfsttag3

Autumn treat?

Ik houd van bakken, en in de herfst doe ik dat nog vaker! Als het buiten koud is, heb ik om één of andere reden, meer behoefte aan iets lekker warms bakken. En daarna lekker met mijn baksel, een kleedje en een leuk tijdschrift op de bank. Heerlijk!

Dat was de tag alweer! Ik vind tags invullen erg leuk om te doen, zo leren jullie mij ook een beetje beter kennen. Ik heb deze tag overgenomen van kittehscupcakes.nl.

Wat vind jij leuk aan de herfst?

Liefs Anniek

Eén reactie to “Autumn Tag”

  1. Ilse oktober 22, 2013 bij 8:54 am #

    Leuke tag! Ik heb hem ook al gedaan, een tijdje geleden.
    Chocolademelk met speculaaskruiden moet ik eens proberen, lijkt me wel lekker.

Geef een reactie

