MODELCO oogschaduw in Bronzed Goddes uit de Glossybox

20 Okt

Op verzoek, en omdat ik zelf ook wel erg nieuwsgierig ben naar dit merk, laat ik jullie vandaag de oogschaduw zien die in de Glossybox zat. Hij kost in de winkel maar liefst 22 euro wat mij veel doet verwachten. Of de oogschaduw die prijs waard is? Ik heb het getest!

003

Het pallet bevat twee kleuren. Een lichte highlighter, Maldives, en een bruine kleur, Jamaica. Een perfect setje om een mooie simpele look te maken die altijd te dragen is. Bovenin zit een spiegeltje wat ik altijd wel handig vind (maar daarna eigenlijk nooit gebruik 🙂 ). En een sponsapplicator die ik op zijn tijd ook wel weer handig vind. Vooral bij het maken van de volgende swatches:

005006

Opzich prima, er komt goed kleur vanaf, vooral van de bruine. De highlighter heb ik ook nog een keer met een natte sponsapplicator geprobeerd en dit gaat wel een stuk beter!

Wat helaas wel opvalt is dat de oogschaduw enorm brokkelig is. Een beetje wrijven met een kwast en de oogschaduw komt al los. Zo gaat hij en snel op, en dit zorgt voor veel fallout. Ik heb het helaas niet goed op de foto kunnen krijgen maar het zat aan het eind over mijn hele gezicht. Ergens wel leuk, een glittertje, maar niet de bedoeling.

002

Dat ben ik 🙂

Ik heb een simpele look gemaakt waarbij ik Maldives op mijn ooglid aan de binnenkant heb gebruikt en Jamaica in de andere hoek van mijn ooglid. Eerste in het zogenoemde buitenste c-tje en daarna doorlopend in de crease. Zoals ik al zei zijn de kleuren prachtig maar is de fallout gewoon vervelend.

016

Man, ik ben zo goed in foto’s maken. Niet dus. Ik heb de look er van dichtbij niet goed opgekregen. Neem maar van mij aan dat de oogschaduw niet verkeerd is in een ooglook.

Dus ja, is het de 22 euro waard? Ik zou het niet betalen maar ik vind meer dan 5 euro al snel te veel voor een oogschaduw. De kleuren zijn prachtig maar de kwaliteit valt tegen. Ik denk dat je voor deze prijs beter kunt krijgen.

Xx Esther

2 Reacties to “MODELCO oogschaduw in Bronzed Goddes uit de Glossybox”

  1. Eline oktober 20, 2013 bij 6:41 am #

    wel erg duur voor een gematigde kwaliteit… Jammer.

  2. stephanie oktober 22, 2013 bij 6:55 pm #

    Jammer dat het product zo duur is!

Geef een reactie

