Personal: mijn verjaardagscadeautjes!

19 Okt

Mijn nomnomnom-verjaardagstaart hebben jullie al kunnen zien (hebben jullie hem al gemaakt? ;)), en sommigen van jullie vonden het ook leuk als ik mijn cadeautjes zou laten zien. En dat doe ik graag, ik heb hele leuke dingen gekregen! Kijk je mee?

mijnverjaardagscadeautjesHierboven zien jullie de dingen die ik afgelopen zondag heb gekregen van mijn familie. Mijn opa en oma kwamen, mijn andere oma en een goede vriendin. Helaas kon mijn broer er niet bij zijn, maar hij was speciaal voor mij woensdag thuisgekomen, dus dat was wel gezellig. Zondagavond hebben we lekker gegourmet, zo lekker! Best cliché, gourmetten, maar het blijft gewoon leuk, lekker en gezellig.

DSC00215-002

Één van de dingen waar ik het meest blij mee ben, is een kaartje voor de beautybloggers masterclass van Grazia, die ik van mijn ouders heb gekregen. Misschien hebben jullie er al wel wat over gelezen, maar op deze dag zijn we met een groep beautybloggers van 9:00 tot 15:30 in Amsterdam, en krijgen we allerlei workshops, ‘sprekingen’, en tips, onder andere van Mascha van Beautygloss en Serena van Beautylab. Het lijkt me zo gaaf! We krijgen tips voor het beautybloggen zelf, er komen geloof ik ook 2 mensen die veel over social media weten (volg je Glowofbeauty al op facebook? ;)) en we krijgen ook een make-upworkshop van het merk BeCreative. Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in en ik kijk er echt naar uit! Het is ook wel een beetje spannend, want ik ga helemaal in mijn eentje, ik ken nog niemand daar. Maar dat is ook wel weer leuk, dan leer je allemaal nieuwe mensen kennen. Gaat één van jullie er niet toevallig nog heen? Dat zou ik leuk vinden!

DSC00216-002

Van mijn broer en zus samen kreeg ik een mooi tasje waar allerlei leuke dingen in zaten, onder andere deze conditioner/masker voor mijn haar, gekocht in een één of andere Toko. Ik ben benieuwd!

DSC00220

En dit heerlijke geurtje ‘Water drops’ van Shirley May (gekocht bij de Douglas) zat ook in het tasje. Het is een hele lekkere, frisse geur, die je wel duidelijk ruikt, maar niet te overwhelming is.

DSC00219Ik kreeg van hen ook deze hele leuke siliconen muffinvormpjes, die niet rond, maar rechthoekig zijn! Zo kan je een soort mini-cakejes maken, in plaats van in één keer een grote, superleuk!DSC00217-001Hmm, chocolade gaat er altijd wel in, zeker met zo’n lekkere vulling!

DSC00214-002

Van mijn ouders kreeg ik ook nog deze browniebakvorm, die had ik gevraagd. Superhandig om brownies en plaattaarten in te maken, zo’n vorm hadden we nog niet.

DSC00213-002Toen ik laatst bij mijn opa en oma was, zag ik de linker twee kookboeken bij hen liggen. Ik vond ze er zo leuk en lekker uitzien! En toen kwamen ze zondag aan met deze drie kook/bakboeken, superleuk! Ze zijn wel in het Duits, maar dat valt wel te ontcijferen. En het meest rechtse bakboek sluit perfect aan bij de browniebakvorm, dit bakboek is namelijk voor plaattaart!

DSC00222Als grapje kreeg ik van mijn oma nog deze broche. Niet omdat hij heel mooi is, maar dat is een onderonsgrapje 🙂

Dat waren de cadeautjes van mijn verjaardag! Ik heb ook nog wat geld gekregen, en komende zaterdag geef ik nog een feestje voor mensen van de basisschool, en na de vakantie nog een feestje voor de mensen uit mijn klas/klassen. Ik ben nog lang niet uitgefeest dus, haha!

Ik hoop dat je het leuk vond om te zien! Ennuh, als jij ook naar de beautybloggers masterclass gaat, laat het weten in de comments! 

Liefs Anniek

2 Reacties to “Personal: mijn verjaardagscadeautjes!”

  1. emily oktober 19, 2013 bij 5:42 am #

    Supetleuke cadeau’s allemaal. En wat vet dat je naar de beautybloggers masterclass gaat en dat je Mascha en Serena gaat ontmoeten. Ik wil er zelf ook heen maar ik ben helaas geen blogger. Ik ben echt heel benieuwd hoe die masterclass is 🙂

    xx Emily

  2. Eline oktober 19, 2013 bij 4:25 pm #

    Hele leuke cadeautjes, supertof dat je naar de masterclass gaat! Have fun!

Geef een reactie

