Mijn 3 favoriete statementkettingen

17 Okt

Ik ben dol op statementkettingen. Sowieso vind ik sieraden heel belangrijk in een outfit, ze kunnen je look echt afmaken! Ik bezit dan ook aardig wat sieraden, en vandaag doe ik mijn best om mijn 3 leukste en meest gedragen eruit te pikken.

statementBron foto

Gouden vlecht ketting

DSC00160-002

schotland1

Ik begin met deze prachtige gouden ‘vlechtketting’. Hij heeft echt een diepe geel/gouden kleur en hij heeft een soort vlechtpatroon. Je ziet ook dat de ketting niet helemaal egaal is, maar er op de vlechtstukjes allemaal kleine streepjes zitten. Deze ketting heb ik veel gedragen sinds ik hem heb gekocht afgelopen jaar, voor 2,50 op de rommelmarkt! Hij is goed te combineren met veel kledingstukken. Hierboven zie je hem in mijn OOTD die ik laatst postte.

DSC00178-001

DSC00110-002

De bovenstaande ketting komt van de Primark en is een echte eyecatcher. Door de felle roze kleur valt hij lekker op, en vind ik daarom ook leuk om met een redelijk basic outfit te combineren. Eigenlijk zijn het 2 gouden kettingen en een diamantrandje omweven met roze touw. Aan de onderkant hangen gouden spikes, lekker stoer.

DSC00173-002

DSC00139-003

En dan last but not least: deze prachtige lichtgouden ketting. De eerste ketting die je zag was echt knallend geel/goud, en deze is wat meer witgoud. Dit was één van mijn eerste statementkettingen, gekocht bij de H&M. Doordat deze ketting wat lichter is, combineer ik hem vaak met pastelkleurige kleding, dat geeft een heel mooi effect.

Dit waren mijn 3 favoriete statementkettingen. Wat zijn jou favorieten?

XX Anniek

5 Reacties to “Mijn 3 favoriete statementkettingen”

  1. Ilse oktober 17, 2013 bij 6:34 am #

    Die twee onderste zou ik ook wel dragen. Mooi!

  2. birds4free oktober 17, 2013 bij 4:03 pm #

    Die twee gouden zijn allebei prachtigggggggg!

  3. Saskia oktober 17, 2013 bij 4:29 pm #

    Erg mooi en leuk!

  4. Lievehelpwatmoetikaan oktober 17, 2013 bij 5:06 pm #

    Wat heb je een leuk blog! Normaal houd ik niet zoveel van sieraden (ja, echt waar), maar statement kettingen vind ik echt héél gaaf

    • anniekandringa oktober 17, 2013 bij 6:38 pm #

      Dankjewel! Ik heb jouw blog ook eens bekeken, ziet er leuk uit, leuke stijl heb je!

Geef een reactie

