Etos Verfrissende Reinigingsgel

13 Okt

Reinigingsproducten voor het gezicht. Het blijft bij mij altijd een dilemma. Ik moet iets hebben dat mijn huid niet te vet maakt, maar het moet ook niet gaan irriteren wat het bij mijn huid snel doet. Toen mijn Bodyshop facewash begon op te raken baalde ik dan ook heel erg dat ik op zoek moest naar een ander. Maar ergens is het ook wel weer leuk om lekker rond te snuffelen. Op mijn zoektocht zag ik deze bij de Etos staan. Hij zag er wel prima uit. Niet teveel poespas waar mijn huid niet tegen kan. En als hij mijn make-up er maar goed afhaalde was ik blij. Benieuwd of hij mijn grootste verlangens een beetje waar maakt? Lees dan gauw verder!

003

Het is een mooie matte tube die er gewoon simpel en leuk uitziet. Er worden vooral heldere blauwe kleuren gebruikt waardoor het een lekker frisse uitstraling heeft wat ik leuk vind!

Er staat op dat het voor de normale tot gemengde huid is. Nu heb ik ongeveer een gemengde huid dus dat moet goed gaan. Het zou de huid herstellen en de vochtbalans op pijl houden. Dat van het huid herstellen vind in prima maar ik heb bijna liever een uitdrogend product dus ik ben benieuwd hoe dit gaat werken. En natuurlijk, hij verfrist. Iets wat ik heerlijk vind, zeker bij je gezicht.

004

Na een beetje geknepen te hebben in de tube komt er een mooie heldere blauwe gel uit. Wat een groot pluspunt is, is dat je al met heel weinig genoeg hebt voor je gezicht. Zo doe je lekker lang met deze tube waar trouwens 150 ml in zit. De geur is ook prima. Niets bijzonders maar gewoon lekker fris.

005

En dan het belangrijkste, werkt het ook nog een beetje?

Jazeker! Na een tijdje de gel in gemasseerd en daarna afgespoeld te hebben voelt mijn huid heerlijk fris. En toen ik in de spiegel keek zat er geen zwart om mijn ogen heen en mijn wimpers voelden goed schoon en glad. Super!

002

Ik heb gelukkig ook niks gemerkt van het vocht balans gedeelte. Behalve dan dat mijn huid gewoon goed gevoed voelt. Maar voor de rest, geen pukkels of puisten. En dat zegt op zich best wel wat met mijn huid.

Ik kan deze reinigingsgel dan ook zeker aanraden. Je krijgt veel voor de 2,49 die het kost en het werkt ook nog eens. Helemaal perfect toch?

Xx Esther

3 Reacties to “Etos Verfrissende Reinigingsgel”

  1. Talitha oktober 14, 2013 bij 3:02 pm #

    Doe je nou je gezicht en je ogen ermee? Ziet er wel goed uit!

    • esthervreeken oktober 14, 2013 bij 4:46 pm #

      Ja, ik reinig mijn hele gezicht met deze doekjes! Ze bevallen inderdaad goed, en super handig voor bijv. mee op kamp!

  2. mary1963 februari 1, 2015 bij 8:55 pm #

    doe je het daarna nog met een Etos Verfrissende tonic

Geef een reactie

