Essence studio nails express nail peeling pen

11 Okt

Bij de nieuwe collectie van ons geliefde budgetmerk Essence, zaten ook een paar nagelverzorgingspennen. Ik had wel eens eerder van dat soort pennen zien liggen, en ik was benieuwd of zoiets nou ook echt werkt. Vandaag laat ik jullie mijn mening weten over de nail peeling pen van Essence.

DSC00192-004Deze nail peeling pen is, zoals de naam het al zegt, bedoelt om je nagelriemen te ‘peelen’. Een peeling zorgt ervoor dat je dode huidcellen weggehaald worden, en meestal is het ook erg verzorgend voor je huid. Essence belooft dat als je deze pen gebruikt, het aan zal voelen als een lekkere massage voor je nagelriemen, en dat het droge nagelriemen voedt. We zullen zien!

DSC00198-003

Deze pen heeft aan de ene zijde een kopje met een soort borsteltje eraan, en aan de andere kan kan je draaien, zodat er vloeistof uit dat borsteltje komt. Het borsteltje bestaat uit allemaal kleine siliconen ‘haartjes’, wat echt super lekker aanvoelt!

DSC00197-003

Dit zijn mijn nagelriemen voordat ik deze pen gebruikte. Ik had hiervoor heel erg last van allemaal velletjes op mijn nagelriemen, en dat was nu net een beetje aan het herstellen.

DSC00196-003Mijn rechterhandDSC00190-005En mijn linkerhand

Je draait aan het uiteinde van de pen, en dan komt het spul eruit. Je moet wel echt even doordraaien, het duurt even voordat het eruit komt. Draai ook weer niet te hard (zoals ik deed), want dan komt er in één keer een hele klodder uit.

DSC00199-004

En zo zien mijn nagelriemen er na de behandeling uit. Bijna alle velletjes zijn weg, en mijn nagelriemen zien er verzorgd uit. Ook voelen ze veel beter aan dan hiervoor!

DSC00207-001

Mijn rechterhand

DSC00203-002Mijn linkerhand

De pen haalt de hardnekkige velletjes niet weg, maar het voedt en verzorgt je nagelriemen wel erg goed. Ze voelen lekker aan en zien er niet meer droog uit.

Ik had niet verwacht dat ik zo tevreden zou zijn! Ten eerste geloofde ik nooit zo in dit soort producten, en ten tweede was hij maar 2,59, een spotprijsje. Toch bevalt deze pen me erg goed en kan ik hem aanraden als je last hebt van droge nagelriemen. Ik ga dit zeker vaker gebruiken!

Heb jij al wel eens zo’n soort pen uitgeprobeerd?

Xx Anniek

P.s. Heel erg bedankt voor alle felicitaties!

3 Reacties to “Essence studio nails express nail peeling pen”

  1. birds4free oktober 11, 2013 bij 4:03 pm #

    Lijkt me handig!

  2. La Lulu Fashion oktober 11, 2013 bij 5:47 pm #

    Handig!

  3. Kelly oktober 13, 2013 bij 11:03 am #

    Klinkt erg fijn!

Geef een reactie

