Ik ben jarig!!

9 Okt

taart

Jaaaaay, vandaag ben ik jarig! 15 alweer, nou ja, alweer, ik voelde me eigenlijk ook al wel een poosje 15 🙂 Zo ongeveer al mijn vriendinnen zijn al 15, ik ben zelf namelijk een vroege leerling.

Vroeger keek ik altijd enorm uit naar mijn verjaardagen, ik had zelfs een aftelkalender! Nu heb ik dat niet zo erg meer, maar ik vind het wel nog steeds heel leuk om jarig te zijn! De cadeautjes die je krijgt, maar ook gewoon de gezelligheid met de mensen om je heen. Leuke feestjes geven, en het leuk hebben met z’n allen.

Dit jaar vier ik mijn verjaardag alleen niet vandaag, maar komende zondag. Nog even wachten op de cadeautjes dus 🙂

Ik wens jullie een hele fijne dag vandaag! Ikzelf zit helaas gewoon tot half 5 op school, en mijn verjaardag echt vieren doe ik nog niet, maar dat maakt niet uit!

Hebben jullie ook van die leuke herinneringen aan de verjaardagen van vroeger? Laat het me weten, ik ben benieuwd!

Liefs Anniek

7 Reacties to “Ik ben jarig!!”

  1. emily oktober 9, 2013 bij 4:44 am #

    Gefeliciteerd! Heb een leuke dag 😀

    Xx Emily

  2. aspasiablog oktober 9, 2013 bij 6:21 am #

    Proficiat!

  3. Eline oktober 9, 2013 bij 6:25 am #

    Gefeliciteerd xxx

  4. Carla oktober 9, 2013 bij 6:44 pm #

    Ha Anniek! Van harte gefeliciteerd! Een leuk jaar gewenst, en lekker blijven bloggen! Als kadootje een leuke tip: http://www.deplanteneter.nl. Kijk hier onder ‘producten’ en vraag de gratis 7-daagse online Basiscursus Planteneten aan.
    Liefs!

  5. steffi oktober 9, 2013 bij 7:06 pm #

    Gefeliciteerd Anniek! (:

  6. Lizet oktober 10, 2013 bij 9:54 pm #

    Nog gefeliciteerd!

  7. Talitha oktober 14, 2013 bij 3:03 pm #

    Nog gefeliciteerd! (:

Geef een reactie

