Gespot: Hema parfums!

7 Okt

Vorige week zaterdag was ik bij de Hema, en toen spotte ik nieuwe parfums! Ik had er nog helemaal niks van gehoord, maar opeens stonden ze er, naast elkaar in een rijtje.

hemaDe Hema heeft geloof ik nog nooit parfums gehad, dus ik was ook zeer verrast toen ik de flesjes zag staan. Er zijn 4 verschillende soorten, 2 voor vrouwen, en 2 unisex. Hoewel ik 1 van de unisex geuren, toch wel erg mannelijk vind ruiken.

Ik kan er helaas geen foto’s van vinden, maar het is een doorzichtig, vierkant flesje die er redelijk simpel uitziet. Er staat met verschillende kleuren letters per flesje wat op het glas gedrukt, wel oké, maar het ziet er niet erg spectaculair uit.

Ondanks dat het flesje niet echt een ‘wow’factor heeft, vind ik de parfums wel erg lekker! Er zit één best zware (avond)geur bij, één met vanillegeur (weet ik niet meer helemaal zeker), één unisex geur die wat mannelijk ruikt, een beetje naar aftershave, en ten slotte degene die ik het meest lekker vind; een hele lekkere frisse, maar toch stevige geur.

Ik heb de geuren alleen in de winkel gezien en geroken, dus ik weet niet meer precies hoe alles ruikt en kan geen nauwkeurige beschrijving geven, maar ik kan je zeker aanraden om eens even in de Hema in jouw buurt te kijken! In een flesje zit 50 milliliter, waar je 15 euro voor betaalt. Voor een geurtje van de Hema aan de dure kant, maar vergeleken met andere parfums van 50 milliliter heel goedkoop.

Ik vind het wel apart, want ik heb er nog niks over gelezen op andere blogs, en op internet kan ik ook niks vinden..

Heb jij ze al gespot?

XX Anniek

2 Reacties to “Gespot: Hema parfums!”

  1. nini oktober 8, 2013 bij 3:19 pm #

    Ja, ik had er wel een keer iets van gehoord, maar ook niet zoveel. Ik ben wel benieuwd, ik kan me nog niet echt voorstellen hoe Hema ‘ruikt’. Als je begrijpt wat ik bedoel 🙂

    • anniekandringa oktober 8, 2013 bij 7:04 pm #

      Ja, ik snap wat je bedoelt! Het is lastig te zeggen wat voor geur er bij de Hema past, maar ik zou zeker eens gaan ruiken!

Geef een reactie

