De Glossybox van augustus

6 Okt

Vandaag ga ik jullie een superleuk (ietwat vertraagd) kadootje van mijn verjaardag laten zien. Van de meiden uit mijn team van korfbal heb ik namelijk een Glossybox gekregen! Ik was super enthousiast want het ziet er altijd super leuk uit bij anderen. Ik zou ook wel een abonnement willen maar helaas is dat een beetje duur. Maar goed, vandaag ga ik jullie de inhoud laten zien. Mocht je van een bepaald product nog wat meer willen weten zet het dan even bij de reacties dan kan ik daar een artikel over maken.

glossybox 001

De welbekende zachtroze doos met het Glossybox teken erop.

glossybox 003

Aaahh, zo leuk om dit open te maken. Binnenin zitten de spullen verpakt in zwart papier met een roze lint er omheen. En dan het leukste: de inhoud!

glossybox 004

Tadaa, het is een goedgevulde box! Er zitten twee full-size producten in en de rest zijn kleinere versies van het echte product.

Ik ga de producten één voor één kort af.

glossybox 010

Deze oogschaduw is van Model Co. De adviesprijs is 22 euro wat ik behoorlijk veel vind voor dit kleine doosje. De kleuren, bruin en licht-beige, zien er goed en mooi uit. In het doosje zit ook een spiegeltje wat ik altijd handig vind en een kleine sponsapplicator.

glossybox 005

Dit vind ik één van de leukere producten uit deze Glossybox, het is namelijk een product wat ik zelf namelijk niet zo snel zou kopen. Het is een verfrissende en kalmerende spray voor je gezicht. Hij is van het merk Anatomicals en kost 8 euro 30 wat ik opzich een schappelijke prijs vind. Ik heb hem een paar keer gebruikt en tot nu toe bevalt ie goed!

glossybox 006

Dan twee producten van de lijn van Naomi Campbell. Namelijk de douchegel en een testertje van de Eau de Toilette. De geur is best wel bijzonder en kan ik (nog) niet zo goed uitleggen. Voor de grote versie van de douchegel betaal je 8 euro 95, en voor de Eau de Toilette 15 euro 95. Ik zou deze prijs zeker overhebben voor deze producten.

glossybox 007

Dan zitten er nog twee producten in om je lach nog mooier te maken. Een tandpasta van Prodent en een mondwatertje van Zendium. Beide heb ik nog niet gebruikt maar ga ik zeker wel gebruiken! In dit formaat kosten ze volgens mij 1 euro 29 per stuk. Hoeveel de producten full-size kosten kan ik je helaas niet vertellen. Ik verwacht, zeker bij de tandpasta, niet veel meer.

glossybox 009

Als laatste deze glansshampoo van PRO:VOKE. Ook deze heb ik nog niet getest maar ik ben er wel erg benieuwd naar. Er staat ook dat deze shampoo onder andere speciaal bedoelt is voor blond haar. Er staat op dat hij probeert verkleuring van het haar tegen te gaan. Ik ben benieuwd! Deze shampoo kost, full-size, 4 euro 99. Als hij goed werkt ben ik zeker bereid een grote fles te kopen!

Goed, dit was dan de inhoud van de box. Laat dus vooral weten als je iets terug wilt zien!

Xx Esther

 

2 Reacties to “De Glossybox van augustus”

  1. Let's Do It Chic oktober 6, 2013 bij 9:26 am #

    Ben benieuwd naar de oogschaduw!

Geef een reactie

