OOTD: Preppy but sturdy

5 Okt

Ik houd ervan om veel verschillende stijlen uit te proberen. Laatst had ik niet zoveel inspiratie, maar opeens plopte het idee in mijn hoofd op om mijn bordeauxrode trui met mijn spijkerblousje uit Schotland te combineren, die met het leuke kraagje. Kijk je mee?

2013 10 01_KjA_0532_bewerkt-1Hoewel het al begin oktober is, is het de laatste tijd ongelofelijk lekker weer!  ’s Ochtends is het wel ijzig koud (hoewel ik dat temperatuurtje in de winter heerlijk zal vinden), maar ’s middags breekt vaak de zon door. Daar kan ik echt van genieten, van die warme zon op mijn gezicht, heerlijk.

Toch ben ik al wel een beetje in de herfststemming. Tenminste, qua kleding. Ik vind het lekker om mooie truien in prachtige herfstkleuren zoals bordeauxrood te dragen.

2013 10 01_KjA_0550_bewerkt-1Dat doe ik dan ook lekker! Ik draag hier een mooie bordeauxrode trui van de Vero Moda. Omdat hij vrij grof gebreid is en daardoor allemaal kleine ‘gaatjes’ heeft, is het niet te warm en nu prima te dragen. Als je er een langemouwen t-shirt onder draagt, is hij weer lekker voor de winter.

2013 10 01_KjA_0548_bewerkt-1Wauw, wat was er een mooi licht toen mijn vader en ik deze foto’s schoten! Het was avond, en de zon gaf een heel mooi warm licht over de foto’s.

Onder de trui draag ik een spijkerblousje van de Primark uit Schotland. Het is een mouwloos blousje, en dat vind ik wat te koud voor de tijd van het jaar. Maar onder zo’n trui kan het juist heel goed, ik vind het kraagje met de steentjes een heel leuk ‘preppy’ gevoel geven!

2013 10 01_KjA_0540_bewerkt-1 Normaal ben ik niet zo van de spijkerblousjes, het staat me gewoon niet zo. Maar zo onder de trui vind ik hem harstikke leuk! Vooral omdat hij wat speciaals heeft met die diamantjes.

Bij de trui draag ik een zwarte skinny met aan de zijkant een leuk detail; allemaal matte, zwarte, ronde studs. Het zijn niet echt studs zoals die vierkante met een puntje, maar meer gladde ronde stipjes, heel leuk! Simpel, maar door die studs toch wat extra’s. Deze broek komt van de Only.

2013 10 01_KjA_0556_bewerkt-1 Ik heb er lekkere ‘grove’, ruige schoenen bij aangetrokken voor een beetje contrast tussen het preppy meisjesachtige, en het wat stoerdere. Deze boots zitten superlekker! Ze zijn lekker stevig en hebben ook een lekkere voering binnenin, helemaal winterproof. En weet je waar ze vandaan komen? Van de C&A vorig jaar! De C&A krijgt steeds leukere collecties! Ik scoorde deze schoenen in de sale voor ik dacht 25 euro.

2013 10 01_KjA_0555_bewerkt-1Deze ring van de Primark vond ik er ook erg leuk bij staan. Hij was maar 3 euro, maar toch lijkt hij een stuk duurder vind ik, hij ziet er helemaal niet cheap uit. Op mijn nagels zie je trouwens de gelnagellak van Essence waar binnenkort een review over komt!

2013 10 01_KjA_0530_bewerkt-1Dit was mijn outfit van vorige week! (niet de hele week natuurlijk;))

Wat vinden jullie ervan? Hebben jij al zin in de winter, of mag hij van jou nog wel even wachten?

XX Anniek

6 Reacties to “OOTD: Preppy but sturdy”

  1. Ilse oktober 5, 2013 bij 6:49 am #

    Mooie outfit!

  2. joliebibi oktober 5, 2013 bij 12:27 pm #

    Wauw! Mooie foto’s en en een erg leuke outfit 😀 Ik volg je nu ook trouwens x

  3. birds4free oktober 5, 2013 bij 5:50 pm #

    Heel mooie gecombineerde outfit 🙂

  4. Hillene oktober 5, 2013 bij 5:59 pm #

    Super leuk gecombineerd! En wow, die foto’s zijn zo gaaf!!(:

Geef een reactie

