Personal kletspraatje

26 Sep

Hee lieve lezeressen! Vandaag wil ik jullie weer een update geven van mijn leven. Haha, dat klinkt wel heel diep 🙂 Maar ik heb het de laatste tijd best wel druk met van alles en nog wat, praat jullie graag bij! Lees je mee?

personal1

MAN, de 4e is toch echt wel een stuk drukker dan de de 3e. Ja, ik weet dat ook oudere meiden dit lezen, die het al lang gewend zijn dat ze het zo druk hebben, maar ik moet er toch nog wel even aan wennen. In de derde zat ik elke dag ongeveer 10 minuten aan mijn huiswerk, nu vaak wel een uur. Op zich geen ramp, maar wel vervelend dat ik dan ook nog ruim een uur moet reizen vanuit school totdat ik thuis ben. Dan kom ik uit school, en dan heb ik gewoon geen zin om weer een uur aan mijn huiswerk te zitten, ik heb wel betere dingen te doen, zoals lekker bloggen!

blog

Ik probeer het goed te combineren, want ik moet ook niet hebben dat ik school helemaal verwaarloos. Ik werk nu gewoon wat vaker en langer in de avond door, als ik bijvoorbeeld nog een artikel af wil hebben. Gelukkig heb ik wel altijd veel artikels klaar staan, zodat het niet heel erg is als ik eens een keer niet aan bloggen toe kom.

Voor de rest vind ik de vierde wel heel leuk hoor 🙂 Ik heb dit jaar allemaal nieuwe mensen leren kennen, en het is altijd leuk als je in de loop van het jaar nieuwe vrienden maakt!

Komend weekend wordt ook weer lekker vol, ik ben het hele weekend weg, maar ik ga wel allemaal leuke dingen doen! Komende vrijdag (morgen dus) gaan we met de hele school naar Walibi. We bestaan 50 jaar als school, dus als uitje hebben ze heel Walibi afgehuurd! Waar ze het geld vandaan halen weet ik ook niet, maar ik vind het super leuk! We gaan daarmee ook proberen om in het Guiness book of records te komen, voor het grootste educatieve schoolreisje ooit. Om Walibi nog een beetje educatief te maken, komt André Kuipers ons een uurtje les geven (in Walibi) over G-krachten en zwaartekracht. Het lijkt me wel vet om hem een keertje in het echt te zien!

balloons

Morgen stap ik dus om 7 uur de bus in, en moet ik zo rond 6 uur(!!) mijn bed uit! Om ongeveer 5 uur ben ik dan weer thuis. Om half zes vertrek ik samen met mijn vader naar het ‘vader-dochterweekend’. Al sinds ik klein ben is het bij ons de gewoonte om 1 keer in het jaar afgewisseld met mijn vader of mijn moeder een verwendagje te hebben, waarbij ik als kind (en mijn broer en zus ook apart van elkaar met mijn vader of moeder) helemaal zelf mag weten wat we gaan doen. Dit keer hebben we er een verwenweekend van gemaakt, want we gaan met nog 17 andere vadersmetdochters mee naar dit weekend. Het is een georganiseerd weekend, en mijn vader is al eens geweest met mijn zus, en zij vonden hett weekend echt onvergetelijk! Ik weet nog niet precies wat we allemaal gaan doen, maar ik heb er wel heel veel zin in! Zondag in de middag kom ik dan weer terug naar huis, en als ik thuis ben vieren we de verjaardag van mijn zus.

En dan is het alweer maandag, met een nieuwe schoolweek voor de boeg! De toetsweek komt er ook binnenkort weer aan (over 2 weken al!), dus daar moet ik ook maar eens gaan beginnen voor te leren.

Drukke tijd komende weken dus, maar ik ben wel bijna jarig, en daar heb ik echt zin in! Vroeger had ik altijd zó’n zin in mijn verjaardag, ik had zelfs een maand van te voren al een aftelkalender. Naar mate je ouder wordt, wordt het steeds minder ‘speciaal’ om jarig te zijn, best wel jammer eigenlijk. Maar dit jaar heb ik er echt zin in, ook om een leuk feest te houden voor de mensen van school!

En daarna is het alweer vakantie, heerlijk! Lekker om dan even een weekje vrij te zijn en lekker uit te kunnen slapen en rustig aan te doen, ik kijk ernaar uit.

Zo, het was wel fijn om alles even op te schrijven. Soms als ik aan het schrijven ben, zit ik achter mijn laptopje met echt zo’n ‘warm’ gevoel, dat ik weet dat jullie meelezen, en het echt als een soort vriendinnenkletspraatje voelt. Love you all! ❤

personal

En hoe gaat het met jou? Heb jij het ook zo druk, en heb jij nog leuke dingen in het vooruitzicht?

Liefs Anniek

Foto’s komen van weheartit.com

2 Reacties to “Personal kletspraatje”

  1. Sas september 26, 2013 bij 7:16 am #

    Leuk stukje!

  2. Steffi oktober 1, 2013 bij 2:58 pm #

    Leuk geschreven!

Geef een reactie

