Essence Sun Club highlighter powder

24 Sep

Nu de laatste zonnestralen langzamerhand ons land zullen verlaten, kunnen we die mooie bruine, glowy skin natuurlijk wel faken 🙂 En hoe kan dat beter dan schitteren in de laatste zonnestraaltjes met een fijne highlighter?

DSC09969Highlighters zijn er in verschillende vormen. Je hebt creamy highlighters, gepressde poeder highligters, losse poeder highlighters.. Degene die ik vandaag behandel is de losse poeder highlighter van Essence.

Deze highlighter komt uit de Sun Club collectie van Essence. In de Sun Club collectie zitten allerlei producten die je laten stralen alsof je net een dagje in de zon hebt gezeten, en een highlighter kan daar natuurlijk niet in ontbreken! Ik heb de highlighter in 01 summer glow.

DSC09968

De verpakking is erg handig. Hij is niet te groot waardoor je hem makkelijk mee kunt nemen in je tas. Als je het doosje opendoet zie je als eerste een kleine poederdons liggen. Deze heb ik er uitgehaald, ik vind het fijner om een kwast te gebruiken, maar opzich is het handig als je hem ergens mee naar toe neemt. Dan kun je het snel eventjes opdoen en hoef je geen kwasten mee te nemen. Als je de poederdons weghaalt zit daaronder nog een soort klepje, die je eerst open moet doen om bij het poeder te komen. Handig, zo zit het poeder niet overal en nergens als het doosje kantelt.

Wat me opviel bij de ingrediëntenlijst is dat er parfum in zit! Wat grappig, dat had ik niet verwacht bij een highlighting powder. Hij ruikt subtiel naar vanille, een geur waar ik normaal niet zo van houdt, maar hier is hij toch wel erg lekker. Het geeft je een lekker vakantie gevoel.

DSC09958

Het poeder zo uit het potje, een beetje wittig.

DSC09960

En uitgevaagd. Zoals je ziet houd je een mooie, subtiele glans over.

DSC09961

Dit is mijn gezicht zonder de highlighter.

DSC09963

DSC09964

DSC09967

En hier mijn wangen met highlighter. Zie je wat voor een mooi effect het geeft? Je gezicht gaat er meteen van stralen!

De kleur van het poeder zit een beetje tussen zilver en goud in, maar toch iets meer aan de gouden kant. Het geeft je huid een mooie glans met hele kleine glittertjes. De glans is goed op te bouwen. Hier op de foto’s heb ik het subtiel aangebracht.

Ik vind dit een goede, mooie highlighter die waar geeft voor zijn geld. Je krijgt er een mooie glans van,die je subtiel op kunt doen, maar ook wat heviger en opvallender. Je kunt heb gebruiken op je jukbeenderen, maar bijvoorbeeld ook op je wenkbrauwbot. Overal waar je maar wilt highlighten. Ook kost hij maar 3,49, wat een superprijs is voor zo’n product!

Xx Anniek

P.S Als jullie nog leuke ideeën hebben voor een artikel of wat meer van een bepaald product, fashionitem of recept/ingrediënt wilt weten, laat het ons dan zeker weten! Tips en aanvragen zijn altijd welkom!

3 Reacties to “Essence Sun Club highlighter powder”

  1. Eline september 24, 2013 bij 11:20 am #

    Heel erg mooi effect!

  2. Saskia september 24, 2013 bij 3:50 pm #

    Erg mooie highliter!

  3. Françoise september 25, 2013 bij 3:11 pm #

    Mooi effect!

Geef een reactie

