Kruidvat eye removerpads

13 Sep

Als je op vakantie gaat, moet je vaak selectief inpakken, zo ook ik dit jaar. Een grote fles make-upremover en een rol watjes meenemen is dan niet zo handig, dat neemt veel ruimte in in je koffer. Daarom kocht ik deze eyemake-up removerpads. Een goede koop of niet?

DSC00032-009Thuis gebruikte ik eerst vaak mijn make-upremoverdoekjes van de Primark, die zijn goedkoop en goed. Maar de verpakking is niet ideaal, hij sluit met een sticker, die steeds minder goed plakt. Pas geleden besloot ik eens écht goed werk te maken van mijn dagelijkse gezichtsreiniging, het is zo belangrijk! Maarja, om al die producten nou mee te nemen op vakantie…

De verpakking van deze pads is erg handig. De pads zitten in een goed afsluitbaar potje en daarom drogen ze niet uit.

Als je het potje openmaakt is hij nog afgesloten met een plasticje. De pads zelf zien er erg dun uit vergeleken met een watje. Ik vroeg me af of dat wel fijn zou werken, maar ik vind het zelfs veel fijner dan een watje! Een watje is best dik, en met deze pads ‘voel’ je veel meer wat je schoonmaakt en kun je preciezer werken. Ik heb het gevoel dat je beter tussen je wimpers kunt komen en ze beter schoonmaakt.

DSC00034-010

De pads ruiken erg lekker, lekker fris maar niet té geparfumeerd. Parfum staat wel in het midden van de ingrediëntenlijst, dus als je niet zo goed tegen parfum kunt zijn deze pads denk ik niet heel geschikt voor jou.

Je make-up wordt er goed afgehaald met deze doekjes en het gaat ook erg snel. Met een paar keer heen en weer gaan over je wimpers is je mascara eraf. Dat vind ik wel fijn, want ’s avonds heb ik geen zin in gedoe, dan wil ik gewoon lekker naar bed!

In het potje zitten 100 pads, waar je 1,99 voor betaalt. Ik ben er erg tevreden over en ik kan ze je zeker aanraden! Ze doen goed hun werk, ruiken lekker en je betaalt er ook een goede prijs voor. Te koop bij de Kruidvat.

XX Anniek

Eén reactie to “Kruidvat eye removerpads”

  1. MIXT september 13, 2013 bij 11:43 am #

    heel handig!

Geef een reactie

