1+1 nagelfestival!

9 Sep

O, wat kreeg ik nou te horen, de Kruidvat heeft van 9 september tot 22 september het 1+1 gratis nagelfestival! De Kruidvat houd ongeveer 1 keer per jaar het nagelfestival, waarbij je bij alle nagelproducten één gratis krijgt als je er één koopt. Superfijn, ik sla dan altijd even flink in. Kijk je mee naar wat ik graag wil halen?

nagelfestivalAls eerste ga ik sowieso proberen de gelnagelset van Essence proberen te bemachtigen. Thuis gelnagel ‘behandelingen’ doen is helemaal in, Allesandro striplac en Sensationails kwamen er al mee op de markt. Natuurlijk kon een budgetvariant niet achterblijven, en Essence kwam laatst ook met een gelnagelset. Voor de totale set ben je zo ongeveer 40 euro kwijt, dus met 50 % korting is het al een stuk goedkoper!

Ook wil ik kijken of in nog een goede verzorgende basecoat kan vinden, die niet alleen zorgt dat de nagellak langer blijft zitten, maar ook nog wat goeds doet voor mijn nagels.

Essence is net uitgekomen met allemaal nieuwe producten, en daar ga ik eens even tussen snuffelen, kijken of ik wat moois kan vinden. Waarschijnlijk ook nog wel een paar gewone colour&go lakjes van Essence.

Ik ga dit jaar dus volop voor Essence. Ik besteed aan nagellak nooit erg veel geld, ik vind het leuker om voor minder geld dan heel véél te kunnen kopen in plaats van één kleur voor dezelfde prijs. Ik hoop dat de gelnagelset er nog is, en anders ga ik tussen de andere spulletjes kijken.

Wat ga jij scoren tijdens het nagelfestival? Laat het weten in de comments!

XX Anniek

 

4 Reacties to “1+1 nagelfestival!”

  1. emily september 10, 2013 bij 7:18 am #

    onder het artikeltje in de krant staat met uitgang van essence gel nails at home en max factor 😉

    • anniekandringa september 10, 2013 bij 12:52 pm #

      Ja, ik kwam er gisteren en toen kwam ik daar ook achter.. Echt balen!

      • emily september 10, 2013 bij 7:57 pm #

        Misschien kun je die leuke sand style lakjes kopen, als goedmakertje 😀 hihi

  2. Hillene september 11, 2013 bij 5:38 pm #

    Leuk! Ik wil nog wel wat herfstkleurtjes voor mijn nagels, dus ik ga zeker even kijken(: Thanks voor de tip!

Geef een reactie

