2True Pro 3D Candy Marine nail art

8 Sep

Zoooo, na lange tijd eindelijk weer een artikel van mij. En wel van een geweldig leuk product. namelijk kaviaar-bolletjes voor op je nagels, hoe leuk is dat! Bijna elk merk heeft ze inmiddels wel en toen ik dit leuke potje zag in Schotland moest ik hem gewoon meenemen. Het heeft me wat tijd gekost om er een beetje bedreven in te worden maar het effect is dan ook wel superleuk. Benieuwd? Lees gauw verder!

SAM_2321

Ziet ie er niet lief uit? Het is niet zo’n groot potje en ik dacht dan ook dat je er totaal niet lang mee zou doen maar na een keer proberen bleek dat wel mee te vallen.

Hij is dus van het merk 2True, een merk wat je in Nederland niet meer zo snel zult vinden en waar je dus helaas voor naar een ander land moet. ik betaalde voor dit potje vier pond waardoor je in euro’s dan op zo’n vijf euro uitkomt.

Goed, op naar de inhoud want die is natuurlijk het leukst bij nailart-producten 🙂

SAM_2322

Het potje zit vol met piepkleine groene en blauwe bolletjes. Lekkere koele kleuren die overal leuk bij staan maar natuurlijk zijn er op de markt ook zat andere kleuren te vinden.

In het begin dacht ik dat het handig zou zijn om de bolletjes op een schaaltje te leggen en dan mijn gelakte nagel erin te dopen. Dit ging helaas niet zo goed. Mijn zusje kwam daarna op het idee het er van boven op te laten vallen, dus dat probeerde ik. En het werkte! Opeens viel het er mooi op en bleef het nog zitten ook 🙂

SAM_2324

Je ziet op de foto’s trouwens goed dat ik hier geen expert in ben, hier en daar zitten open plekken zonder bolletjes. Maar goed, het was de eerste keer en ik vond het er zo al best wel leuk uitzien.

Het effect vind ik erg leuk maar helaas valt het me tegen hoelang het blijft zitten. Nou ben ik dan ook een professioneel nagelbijter maar ook zonder dat feit was het er gewoon zo af. Bij elke aanraking van mijn nagels met iets anders voelde ik bolletjes loslaten en een dag later zaten er overal gaten. Wat ook jammer was, was dat de bovenkant van de bolletjes eraf schuurde en naar grijs kleurde wat het effect een beetje liet verdwijnen.

En dan was er nog een ander minpunt; Het terugkrijgen van de balletjes in het potje.

SAM_2332

Heeft alsje-alsje-alsjeblieft iemand tips voor dit pieterpeuterige werkje? Wij hebben er maar een theelepeltje bijgepakt en zijn gaan scheppen. Helaas is dit een eindeloos werkje dus tips zijn welkom!

SAM_2320

Mijn conclusie: Dit is een geweldige nailarttool! Nouja het effect dan, de kwaliteit viel me wat tegen. Maar als je het ’s middags opdoet voor een feestje diezelfde avond steel je op dat feest sowieso de show! En wie wil dat nou niet 😉

SAM_2319

Xx Esther

3 Reacties to “2True Pro 3D Candy Marine nail art”

  1. José september 8, 2013 bij 8:37 am #

    wat een leuke nailart!

  2. Eline september 8, 2013 bij 6:08 pm #

    Superleuk!

  3. Esmée september 8, 2013 bij 6:52 pm #

    Het is echt heel leuk. Erg jammer dat het zo onhandig is om aan te brengen en dat de kwaliteit minder is. Maar het effect is inderdaad leuk om naar een feestje te dragen! x

Geef een reactie

