OOTD: magical Scotland

5 Sep

Wow wat is het al lang geleden dat ik een outfit of the day heb gepost! Dit keer foto’s met een mooie achtergrond van Schotland, vandaar de titel. De foto’s zijn dit keer van betere kwaliteit, met dank aan mijn vader die deze keer de foto’s heeft gemaakt. Lees verder voor de rest van de foto’s!

2013 08 01_KjA_0132_bewerkt-1Hier sta ik bij een heel mooi oud vervallen bootje op het strand. Het was zoals je ziet een beetje bewolkt, maar dat geeft juist wel een mooi mysterieus effect. Maar goed, over naar de outfit 🙂

2013 08 01_KjA_0120_bewerkt-1

Mijn skaterskirt, wat houd ik er toch van! Ik moet mezelf bedwingen om hem niet elke keer uit de kast te trekken als ik niet weet wat ik moet dragen, want je kan hem bijna overal mee combineren! Ga voor een mooi bloesje voor een preppy effect, pak een mooi speciaal shirtje met wat diamantjes voor een chique effect, of pak gewoon een leuk strak hemdje in een felle, effen kleur.

2013 08 01_KjA_0108_bewerkt-1

Ik ben gegaan voor een losvallende top in een felle groene kleur. De armsgaten zijn wat laag uitgesneden, en daarom draag ik er nog een zwart hemdje onder. Een bandeautop kan ook.

2013 08 01_KjA_0127_bewerkt-1

Voor een leuk match effect met mijn schoenen heb ik er een gouden ketting bij omgedaan, die een beetje op een soort vlecht lijkt. Ik heb hem op de rommelmarkt gekocht, voor maar 2,50! Ik ben echt blij dat ik hem gekocht heb, want ik draag hem erg veel.

2013 08 01_KjA_0089_bewerkt-1

Hoewel het op dat moment niet echt nodig was, draag ik er ook nog een leuke old school zonnebril bij, ook met gouden details. De glazen van de bril zijn een beetje zwartig en redelijk rond, i love it!

2013 08 01_KjA_0103_bewerkt-1

Met blote benen was het wel een beetje koud, dus ik droeg er ook nog een panty onder.

Top: H&M Skaterskirt: H&M Loafers: Primark Ketting: Rommelmarkt Hemdje en panty: Primark

Ik wil sowieso mijn vader heel erg bedanken voor het maken van de foto’s, ik vind ze erg mooi! Zijn jullie ook zulke fanatieke lovers van de skaterskirt?

Liefs Anniek

4 Reacties to “OOTD: magical Scotland”

  1. emily september 5, 2013 bij 4:59 am #

    Leuke outfit en mooie foto’s!!!!

    Xx Emily

  2. Eline september 5, 2013 bij 5:45 am #

    Supermooie foto’s met die donkere achtergrond!

  3. dianne september 5, 2013 bij 5:49 pm #

    wouuuw deze foto’s zijn echt super!!!

  4. Talitha september 10, 2013 bij 5:13 pm #

    Mooie foto’s! Leuke outfit ook! (:

Geef een reactie

