Persoonlijke update + blog update

3 Sep

Ja meiden, nu is de vakantie echt voorbij en moet iedereen weer naar school of het werk. Ikzelf woon in het midden van Nederland en moet dus vandaag (dinsdag) weer voor het eerst naar school. Nu er weer een nieuw jaar begint, gaan er ook een aantal dingen veranderen op de blog en ik wilde jullie graag even bijpraten. Lees je mee?

glowofbeauty  Welkom op onze blog over beauty, lifestyle en fashion! - Google Chrome 2-9-2013 154503.bmpWe zijn alweer bijna een jaar aan het bloggen, pfoe wat gaat de tijd snel! Vorig jaar oktober kwam ik op het idee om een blog over beauty en fashion te beginnen, en Esther is er vlak daarna ook bij gekomen. Inmiddels posten we elke dag (behalve afgelopen vakantie) een artikel met bijvoorbeeld een review, outfit of the day, receptje of iets anders.

Ik heb nog steeds heel erg veel plezier om te bloggen! Er wordt altijd wel gezegd dat na een paar maanden blijkt of je doorgaat met bloggen of niet. Veel beginnende bloggers starten met veel enthousiasme en ideeën, maar stoppen toch na een paar maanden omdat het te veel werk is, of ze hebben geen nieuwe ideeën meer. Ik vind het nog steeds superleuk om te doen en ik wil echt doorgaan! Ik heb nog steeds veel ideeën en ik vind het leuk om over nieuwe produchten, kleding en eten te schrijven.

Er zullen echter wel een aantal dingen veranderen. Misschien heb je de afgelopen weken/maanden wel gemerkt dat er wat meer artikelen van mij (Anniek) online stonden, en wat minder van Esther. Hieronder Esther even zelf aan het woord. 🙂

‘Jaaa, hier ben ik. Tja hoe zal ik het zeggen? Het komt er op neer dat mijn enthousiasme voor het bloggen wat minder is dan bij Anniek. Vaak schoot het er bij in, had ik geen tijd of had ik er geen zin in. Nu denken jullie allemaal ‘Dus je gaat stoppen’, maar nee dat is het niet. We gaan alleen de rollen wat anders verdelen. Anniek zal een soort hoofdredacteur worden. Zij zal het meeste schrijven en heeft dus ook het meest over de site te zeggen. Elke zondag zal er een artikel van mij online komen. Zie mij als een vaste columnist op de zondag :). Dit betekent dat Anniek nog harder zal moeten werken om de rest van de week een artikel online te laten komen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen! Waar ik namelijk aangaf het wat rustiger aan te willen doen, zei zij met een big smile op d’r gezicht dat zij alleen maar een tandje harder met de site aan de slag wilde dit jaar. Ik vind het super fijn dat ze het goed opvat en gewoon lekker doorgaat. En door deze regeling krijg ik er ook weer wat meer plezier in. Nou, zo zit het dus :)’

Tja, er zal dus wel wat veranderen de komende tijd. Ik zal de meeste artikelen schrijven en Esther het zondagartikel. Dit betekent wel dat ik veel meer te doen krijg de komende tijd, maar ik zie er niet tegenop en ga me er volledig voor inzetten!

De afgelopen tijd hebben we steeds elke dag een artikel gepost. Nu ik in mijn eentje ongeveer de hele week moet vullen met artikelen, weet ik niet of dat nog gaat lukken. Op zondag verschijnt er dus sowieso een artikel en ik zal door de week heen proberen zo veel mogelijk te plaatsen, sowieso om de dag een artikel, en waarschijnlijk meer. Voor de rest zullen het soort artikelen niet veranderen, daarvan kun je gewoon hetzelfde van ons blijven verwachten.

bloemen

Deze week is voor mij het nieuwe schooljaar begonnen, in mijn regio hoefden we pas als laatste weer naar school 😀 Ik zit op het VWO en ga nu naar de 4e, nog 3 jaartjes te gaan dus. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit jaar gaat worden, ook nu ik geen vaste klas meer heb maar bij allerlei verschillende mensen in de klas kom. Ik heb er opzich wel zin in, ook om nieuwe mensen te ontmoeten. Maarja, na een week wil ik vast weer terug naar de vakantie.. 🙂

Ik ben momenteel ook bezig met de lay-out. De lay-out die we nu hebben, hadden we ingesteld op het moment dat we deze blog begonnen en we hebben er niet heel erg veel aandacht aan besteed. Hij ziet er oké uit, maar ik wil echt trots kunnen zijn op hoe hij eruit ziet en dat hij een wat frissere uitstraling heeft. Ik ben er mee begonnen, maar het duurt wel nog even voordat je het echt kunt zien, er zit veel meer werk in dan je zult denken!

Zo, dat was een hele lap tekst. Wel een soort ‘opluchting’ om dit nu allemaal te vertellen. Wat jullie komende tijd dus kunnen verwachten is zo’n 5 artikelen per week, inclusief de zondag. Soms iets meer, soms misschien iets minder. Alle lieve lezers en volgers, bedankt! Zonder jullie kunnen we niet, het draait allemaal om jullie op deze blog! (En natuurlijk onze gezamenlijke liefde voor beauty en fashion 🙂

We zouden het heel fijn vinden als jullie ons volgen op Bloglovin, dit is een superhandige site waar je enorm veel blogs tegelijk kan volgen. Ook kun je ons vinden op Facebook en Youtube onder de naam ‘Glowofbeauty’.

love

Dankjulliewel!

Liefs Anniek & Esther

Geef een reactie

