Mua intense glitter eye pensil

2 Sep

Sinds mijn felblauwe Essence oogpotloodje ben ik erachter gekomen dat ik felle kleuren oogpotlood toch wel heel mooi vind. In Schotland had ik nog wat kleingeld dat ik kwijt moest, en daarvoor kocht dit oogpotlood voor maar 1 pond. Zou het wat zijn voor dat geld?

DSC00071-001Het potloodje is van MUA, een afkorting van Make Up Acedamy, een merk dat helaas alleen in de UK wordt verkocht. Het is een groen/blauwe kleur met glittertjes. Dat de dop ook meteen een puntenslijper is, is erg handig. Zo kan je altijd een goed puntje slijpen omdat hij er goed in past.

Bij een felle kleur, is het wel fijn als hij veel pigment heeft. Dan hoef je niet eindeloos over je ooglid heen te gaan om echt dat ‘kapow!’ gevoel te krijgen. Snap je? 😉

DSC00070-002

Hierboven zie je de kleur, dit is 1 streepje. Het is een mooie zeegroene kleur met wat glittertjes. Ik houd wel echt van zulk soort kleuren op de ogen, het geeft een mooi fris effect. Op zich is het pigment prima, het had iets meer gekund. Als je nu echt een mooie felle kleur op je ogen wilt, moet je er wel een 2e keer overheen gaan.

DSC00023-009

Ja, ik ben blij met dit potloodje. Het is een leuke toevoeging aan mijn (kleine) ‘felgekleurde oogpotloden stash’. Het jammere is dat hij alleen in Schotland te koop is, wel voor slechts 1 pond. (1,30) Het goede nieuws is dat je hem online kunt bestellen! Wauw, dat is echt een goede zet van MUA! Op http://www.muastore.co.uk/ kun je al hun producten vanuit Nederland bestellen. En dat is zeker een aanrader, want er zitten leuke dingen tussen.

XX Anniek

Eén reactie to “Mua intense glitter eye pensil”

  1. Dionne (@Diolifestyle) september 3, 2013 bij 4:58 pm #

    Heel mooi!

Geef een reactie

