New in: Vans sneakers

31 Aug

Jihoeeee, ik heb nieuwe schoenen! En ze komen nog wel uit de Vans winkel, ik had niet verwacht daar de schoenen te vinden die ik wilde. Kijk verder voor meer foto’s van de schoenen en het verhaal erachter 🙂

DSC00021-004Als ik op zoek ga naar schoenen, dat ga ik op jácht naar schoenen. Als ik schoenen nodig heb, ga ik altijd met mijn moeder Utrecht in, en komen we daar uren later helemaal afgepeigerd weer uit.

Ik ben best wel kieskeurig als het gaat om schoenen. Echt goede schoenen koop ik meestal 1 keer per jaar, en daaromheen nog wat andere goedkopere paren. Dus als ik op zoek ga naar een goed, wat duurder paar, dan wil ik ook het perfecte paar hebben, ik moet er immers een jaar mee doen!

Vroeger was schoenen kopen met mij misschien nog wel erger. Dan had ik iets in mijn hoofd, en dan móest dat het ook worden. ‘Nee, deze is lelijk, hij heeft een veel te dikke zool.’ Of: ‘Nou, ik vind hem eigenlijk wat te lomp..’. De hele middag waren we in de stad, en dan in de laatste winkel vonden we iets wat ik nog wel mooi vond. Of niet, en dan kochten we maar iets wat ik wat minder mooi vond.

Mijn moeder en ik waren dus voorbereid op een lange middag, winkel in winkel uit. Maar hé, we stapten onze fiets af, gingen de eerste winkel in en weer uit, en in de tweede winkel vond ik meteen al 2 paren die ik superleuk vond! Uiteindelijk kwamen we de winkel uit met een grote tas in mijn hand. Dat was dus wel lekker, zo snel klaar! En ik ben ook echt blij met dit paar schoenen.

Zo, na een deel van mijn jeugd met jullie gedeeld te hebben, over naar de schoenen! 🙂

DSC00042-003

Dit zijn ze dan, de ‘Vans Sk8-Hi Slim Shoes’. Je hebt ook de ‘Sk8-Hi shoes’, maar die ik heb zijn ‘slim’, wat betekent dat ze dus wat smaller en strakker zijn. In de winkel zag ik deze staan, en een bordeaux kleurig paar. Mijn oog viel als eerste op het bordeaux paar, wat zagen die er gaaf uit! Helaas zaten ze iets te breed, ik heb namelijk hele smalle voeten. De zwarte vond ik op het eerste gezicht een beetje saai, zwart is maar zo zwart..:) Ik wilde liever een wat specialer paar.

DSC00034-008

Maar toen ik ze toch maar aanpaste vond ik ze eigenlijk helemaal niet zo saai! Ze zijn dan wel zwart, maar door de combinatie met witte stiksels en strepen erop vond ik ze heel erg leuk. Wat ik ook een groot pluspunt vind, is dat de zolen lekker dik zijn, dat maakt ze ook wel speciaal.

DSC00024-004

De schoenen zitten erg lekker, ze sluiten precies aan om mijn voet. Je voelt ook echt dat ze je voeten steun geven, ze zijn lekker stevig en de zool is erg fijn.

DSC00025-011

Ik (of eigenlijk mijn moeder) betaalde 80 euro voor dit paar. Voor een goed, stevig paar schoenen waar je wel even mee door kunt, vind ik dat een prima prijs.

Toen ik in de Vans store was, was ik best wel positief verrast! De echte klassieke Vans vind ik wel leuk, maar ook een beetje saai. Zoveel mensen hebben ze al. Maar ze hebben ook erg veel andere modellen en aparte printjes, leuk! Mijn oog viel onder andere ook op het onderstaande paar, wat zijn die geweldig leuk! Helaas zijn ze wel 100 euro, en voor een paar schoenen die je dan af en toe draagt vind ik dat wel te duur. Maar o, wat zijn ze gaaf… Als er uitverkoop is, toch maar even gaan kijken 🙂

vans sk8 hi platform

XX Anniek

 

 

4 Reacties to “New in: Vans sneakers”

  1. Hillene augustus 31, 2013 bij 7:14 am #

    Super leuk! Ik heb gisteren ook nieuwe Vans besteld, ik hou echt van Vans(:

  2. joliebibi augustus 31, 2013 bij 10:25 am #

    Ik hou niet zo van Vans, maar ze staan je wel leuk 🙂 x

  3. Jill augustus 31, 2013 bij 5:51 pm #

    Heel leuk !

  4. LiezeLooks september 1, 2013 bij 3:02 pm #

    Deze zijn echt heel leuk, lekker stoer!

Geef een reactie

