MUA Nail Polish in Pistachio Ice Cream

22 Aug

Zoals jullie in de shoplog van het shoppen in Schotland al hebben kunnen zien heb ik in de Superdrug gebruik gemaakt van een nagellakactie. Het was 3 halen 2 betalen. Vandaag laat ik jullie de minst speciale zien maar daarom niet minder leuk. Namelijk het schattig kleine lakje van MUA in een mooie pistache/mint kleur.

Nagellak 011

Het is een lekker compact potje. Een soort miniversie van de Essie potjes. Er zit dus helaas niet heel veel in maar hij kostte dan ook maar 1 pond. Aan de sticker op de dop te zien heb ik trouwens een nieuwe kleur te pakken, altijd leuk.

Nagellak 010

Ik heb dus de kleur Pistachio Ice Cream, wat een mooie zachte mint kleur is met toch een ‘brutale’ uitstraling. Het is een lekker makkelijke kleur die goed te combineren is.

Nagellak 009

Over het potje en kwastje valt niet zoveel te zeggen. Het is gewoon een leuk uitziend potje. Niet te simpel maar ook zeker niet luxe. Het kwastje is vrij dun maar ik had ook niets anders verwacht bij dit kleine potje. Voor mij is dit jammer genoeg wel een beetje een probleem omdat ik met dunne kwastjes niet zo goed kan lakken. Maar goed, ik heb het dan toch op mijn nagels gekregen. Kijk mee naar de swatches:

Nagellak 012

Nagellak 013

Zoals je kunt zien slaat de kleur wat donkerder uit dan hij in het potje lijkt. Maar het is gelukkig niet een compleet andere kleur!

Nagellak 008

Ik vind dit een leuke nagellak! Ik denk dat ik als ik echt moest kiezen voor een lekker breed kwastje zoals bij Catrice zou gaan, maar het is zo’n leuk handzaam potje. Je neemt hem makkelijk mee en lakt dan, na wat oefenen natuurlijk,  deze sprekende kleur op je nageltjes aan. Voor zolang de zomer nog duurt zal ik deze zeker regelmatig dragen.

Xx Esther

2 Reacties to “MUA Nail Polish in Pistachio Ice Cream”

  1. Eline augustus 22, 2013 bij 7:17 am #

    Mooi kleurtje!

  2. Lieze augustus 22, 2013 bij 8:32 pm #

    Wauw, heel leuk kleurtje!

Geef een reactie

