OOTD: Lekker weer in Leiden

31 Jul

Pfoe, wat een warmte! Maar nee hoor, mij hoor je niet klagen! Soms vind ik het wel iets aan de te warme kant, maar nu we eenmaal warm weer hebben mogen we er ook wel eens van genieten. Afgelopen donderdag was ik met mijn moeder in Leiden, even naar mijn broer die daar woont en studeert. Ik had een lekker zomerse outfit aan. (Inmiddels is het alweer een tijdje geleden dat ik dit artikel schreef…)

DSC06469-001

Omdat het zo heerlijk weer was, besloot ik mij lekker luchtig te kleden, en omdat ik ook best veel buiten zou zijn. Ik draag een shortje van spijkerstof van de Coolcat. Veel shortjes passen mij niet, maar die van de Coolcat zitten vaak wel goed.

DSC00057

(Nog even zonder tas)

Daarboven draag ik een cropped top van de NewYorker. Op het eerste gezicht lijkt een cropped top misschien moeilijk te combineren, maar het kan op heel veel verschillende manieren. Ik heb er nu gewoon een zwart hemdje onder gedaan,(ik heb geen zin om in mijn blote buik te lopen) maar met een taillebroek of -rok staat het ook super!

DSC00067

Ik zat even te twijfelen wat voor sieraden ik erbij zou dragen, maar uiteindelijk ben ik gegaan voor deze leuke uilenketting. Hij is van een oud uitziend (nep)goud gemaakt met als ogen een diamantje. Ik heb deze ook gekozen omdat ik de lengte precies goed vond voor deze outfit.

DSC00010-001

De fringes zijn een echte hit deze zomer, en ik ben er ook fan van! Dit tasje komt van de Primark en ik vind hem zo leuk! Het is een bruin tasje van (nep)suède met een chain erop. Door die chain heen zijn suède touwtjes gevlochten en ook aan de onderkant van het tasje hangen touwtjes. I love it!

DSC00008-001

DSC00066

Om mijn outfit nog wat kleur te geven heb ik een een knalblauw lijntje op mijn ogen gezet met een oogpotloodje van Essence. Dit vind ik echt een leuk kleurtje!

Eén reactie to “OOTD: Lekker weer in Leiden”

  1. lifebyhannnah augustus 6, 2013 bij 11:37 am #

    Die tas is echt super leuk!

Geef een reactie

