Essence Liptick in 53 All About Cupcake

25 jul

Hallo allemaal, vandaag het tweede deel van de aankoopjes van de Kruidvat actie. Namelijk die van twee lipproducten van Essence voor drie euro. Vandaag laat ik aan jullie de lipstick zien.

Van Alles 102

Ik heb de kleur 53 All About Cupcake en dit is een lieve zachtroze kleur. Net als de lipgloss goed draagbaar. De verpakking van de lipstick is verder niet zo bijzonder. Gewoon een huls in de vorm van een cilinder in de kleur van de lipstick. Maar dit maakt mij niets uit. Het gaat immers om de binnenkant 🙂

Van Alles 103

Voor de mensen die denken ‘wat ziet die lipstick er raar uit’, zo koop je hem niet in de winkel. Op een of andere manier zal ik wel weer te wild hebben gedaan en heb ik de mooie punt bot gemaakt. Maar als je hem koopt zit er dus een mooie en handig punt aan. De lipstick is niet heel dik maar ‘smeert’ gewoon lekker uit over mijn lippen. Hij blijft daardoor ook wat minder lang zitten maar voor een lipstick van twee euro is het te doen. Zeg maar: een grote eetpartij overleeft ie niet maar een leuk feestje kan ie wel aan.

Dan de swatches:

Van Alles 104

Hier zie je dat de lipstick niet ontzettend veel pigment heeft, maar voor mij genoeg 🙂 Er zitten glittertjes in en hij is lekker vettig. Maar daar moet je van houden, op lange termijn wordt ik er namelijk een beetje gek van. Van die plakkerige lippen.

Van Alles 106

Op mijn lippen is het echt zo’n ‘my lips but better’ kleurtje. Hij valt niet zo op maar is wel aanwezig. Zie je de glans op mijn onderlip? Dat vind ik nou mooi 🙂

Goed, voor deze lipstick geldt eigenlijk hetzelfde als voor de lipgloss. Hij is niet super maar zeker niet slecht. Ik vind ze allebei leuk, maar ben je op zoek naar kwalitatief goede producten dan zou ik nog even verder zoeken 😉

Xx Esther

2 Reacties to “Essence Liptick in 53 All About Cupcake”

  1. Eline juli 25, 2013 bij 7:08 am #

    Mooie lipstick, staat je goed.

Plaats een reactie