A few shots of my week #4

20 Jul

Hee allemaal! Het is weer tijd voor een nieuwe ‘A few shots of my week’! Deze week een wat kortere, van maandag tot donderdag. Ik had deze week al voor de 2e week vakantie, heerlijk! Het weer werkte ook goed mee. Kijk je mee wat ik allemaal gedaan heb?

DSC00028-004Het was maandag heerlijk weer, en ik had geen zin in in make-up. Een lekker make-uploos dagje dus. Ik had ook mijn mintgroene hemdje weer aan, toch wel een hele mooie kleur!

DSC00027-004

Ahhhhh, jullie zien haar niet zo vaak voorbij komen, maar dit is mijn konijntje Mitsy. Ze is ongeveer 4 jaar oud en het liefste konijntje ever! Ze is ook heel lekker harig en zacht.

DSC00016-004

Als middagmaaltje nog een restje rode couscous die over was van gisteren. Met verse bietjes uit onze eigen moestuin!

DSC00054-004

Maandagochtend was ik met mijn moeder nog even naar de tuin gegaan en check dit, ik heb een tweelingaardbei geoogst! Hij was heel lekker zoet, jumjum!

DSC00056-003

Ook at ik een lekker broodje met ossenworst (i love that!), sla en tomaat.

DSC00058-003

DSC00063-004

Ik ging met mijn moeder even naar de stad om wat dingetjes te kopen ter voorbereiding van de vakantie, even wat mini’s ingeslagen. Het was zo lekker weer om even te lopen!

DSC00065-004

Zet mij in de zon met een beetje schaduw voor mijn hoofd, een leuk blad en wat lekkers, en ik ben tevreden!

Dinsdag ging ik met een aantal klasgenoten nog naar het bosbad in Amersfoort. Dat is een zwembad omringd door bos, helemaal in de open lucht dus. Het verbaasde me nog hoe groot het daar was! Het was super gezellig om ze weer even te zien, ik heb alleen geen foto’s gemaakt.

DSC00068-004

Ik ging iets eerder weg omdat ik nog moest oppassen. Gezellig nagels gelakt met die kindjes daar πŸ™‚ Deze mooie glitter liquidsand nagellak komt van het merk Anny, bij de Douglas te koop.

DSC00019-005

Zo, mn voeten konden wel weer een kleurtje gebruiken!

DSC00067-004

En deze is het geworden, een oranje/rood nagellakje van Essence. (iets meer oranje in het echt)

DSC06453-001

Woensdag ging ik met mijn moeder op de fiets naar Zeist om daar met mijn opa en oma bosbessen te gaan plukken. Het is nu echt de tijd voor bosbessen, er waren er superveel!

DSC06460-001

Zoveel hebben we geplukt, 1314 gram!

DSC06461-001

Haha, welke handen zouden van mij zijn? πŸ˜‰

DSC06463

Toen we weer thuis waren hebben we er lekker jam van gemaakt met ook nog aardbeien en rabarber. Lijkt het jullie leuk om daar een recept van te zien?

Ik was om ongeveer 2 uur thuis uit Zeist, heb toen dus jam gemaakt en voor de rest een beetje gerelaxed. Ik voelde mijn benen wel na 30 kilometer!

DSC00056

Donderdag ging ik ’s ochtends met mijn moeder naar de markt om te kijken bij de fourniturenkraam. Ik wilde deze ochtend namelijk een shirtje dat ik laatst heb gekocht customizen met kant en mijn nieuwe glitterstenenapplicator. Maar helaas, de man van de kraam was op vakantie 😦 Dat wordt dus nog even wachten voordat ik lekker kan DIY’en met mijn shirtje. Wel gingen we even lekker langs de kraam van het stoepje en de notenkraam. Mijn moeder nam een appelflap en ik nam…

DSC00065

Deze superlekkere witte chocoladebollen met aardbei! Ah, dit is zo lekker! Het is een bol van witte chocolade waarin een soort knapperige gedroogde aardbei in zit. Vraag me niet hoe ze zo’n aardbei zo knapperig maken (ben ik eigenlijk best benieuwd naar..) maar deze dingen zijn echt heerlijk!

DSC00070

Lekker met een kopje thee, een abrikoos en de balletjes in de zon.

DSC00072

DSC00073

Als deel van mijn lunch maakte ik een lekkere groene shake.

DSC06465-001

DSC06467

Daarna ging ik met mijn moeder naar Leiden om even naar het nieuwe huis van mijn broer te kijken. We gingen ook nog even de stad in.

DSC00076

’s Avonds nog even naar de moestuin, en een ENORME spitskool geoogst! Ik wilde gewoon de steel doorsnijden om hem te oogsten, maar ik kreeg het mes er echt niet doorheen. Dan maar met wortel en al πŸ™‚

Dit was mijn (korte) vakantieweek. Ik heb veel leuke dingen gedaan, ik had genoeg te doen. Dat is wel fijn, want op een gegeven moment ga ik met toch wel vervelen. Ook is het weer nu echt heerlijk, en het wordt zelfs nog warmer!

Wat hebben jullie deze week gedaan?

Xx Anniek

EΓ©n reactie to “A few shots of my week #4”

  1. Eline juli 20, 2013 bij 5:32 pm #

    Aah, dat konijntje, superlief!

Geef een reactie

