Lush Soap The Godmother

18 Jul

Aaahh ik ben blij! Ik heb mijn eerste product van Lush gekocht. Al super vaak was ik er binnen gelopen en had ik de heerlijke geuren opgesnoven. Maar afgelopen vrijdag toen ik ging shoppen met vriendinnen in Utrecht kon ik het niet laten en kocht ik een stukje van de zeep The Godmother. Kijk maar mee!

SAM_1743

Ik heb 100 gram gekocht, ietsiepietsie meer, en hier heb ik ruim 5 euro voor betaald. Ik vind het voor de grote van het blokje zeep opzich veel geld maar de geur maakt een hoop goed!

SAM_1750

Ik heb dus de geur The Godmother en dit is een echte snoepjesgeur. Heel zoet en je wilt het stuk zeep bijna in je mond stoppen. Dit staat er op het papiertje: Tover jezelf in een suikerzoet schatje en verspreid de magie. Nou, het verhaal over het suikerzoete schatje is zeker niet gelogen. Mij doet de geur het meest denken aan Napoleons, en dan de roze.

SAM_1747

En dan het gebruik. Ik was eigenlijk mijn handen nooit met een blok zeep dus het was even wennen. Maar het beviel me goed! Al is het wat glibberig. De zeep smeert mij handen lekker in met een laagje zoetheid wat heerlijk ruikt. Wat ik wel jammer vind is dat de zeep amper schuimt. Ook onder de douche is dit het geval. Maar voor de rest werkt de zeep erg prettig.

SAM_1746

Jaaaa.. deze zeep raad ik jullie wel aan! Sowieso kan het geen kwaad om even een kijkje bij Lush te gaan nemen! Het is duur maar als je zo’n lekkere geur tegenkomt weet ik zeker dat je verkocht bent!

Xx Esther

Eén reactie to “Lush Soap The Godmother”

  1. Eline juli 18, 2013 bij 7:54 pm #

    Ik vind Lush altijd heerlijk, en deze ga ik ook zeker testen, maar vind het wel veel geld voor zo’n klein beetje…

Geef een reactie

