Een dagje Schiphol

17 Jul

Afgelopen maandag gingen wij met het hele gezin naar Schiphol. We gingen namelijk mijn broer uitzwaaien die inmiddels in Londen is waar hij drie weken in een hotel gaat werken. Super gaaf, maar natuurlijk mis ik hem ook. Het afscheid nemen was niet zo leuk maar wat wel leuk was, was dat we nog even rondgelopen hebben op Schiphol. Kijk maar mee!

Schiphol 070

Gelukkig moest mijn broer niet zo vroeg vliegen en konden we ’s ochtends lekker rustig aan doen. Rond 11 uur waren we bij Schiphol. We zetten onze auto neer in de garage en liepen naar de mega-hal. En toen kon het zoeken beginnen. Gelukkig had mijn broer online al in kunnen checken en hoefde hij dus alleen zijn bagage nog af te geven. Dit ging allemaal vrij snel. Maar toen moest hij al naar achteren toe en moesten we dus afscheid nemen. Snik, snik, daar ging hij dan. Hier staat hij in de rij bij de douane. Hij is lang, misschien herken je hem 🙂

Schiphol 029

We wilden hem graag uitzwaaien(het vliegtuig dan), maar dat duurde nog wel even. Dus had ik alle tijd om Schiphol te ontdekken. Als eerste ging ik op zoek naar de Victoria’s secret, want daar was ik na alle verhalen wel benieuwd naar geworden. Deze was gelukkig snel gevonden 🙂

Schiphol 038

Schiphol 037

En natuurlijk heb ik even goed aan alle bodysplashes geroken. Mijn favoriet is Love Spell, een mooie paarse bodysplash. Hij kostte hier 12 euro maar er zit er ook nog een achter de douane. En aangezien ik dus met Anniek ga vliegen en het achter de douane goedkoper is wacht ik daar maar even op. Maar ik vond de Victoria’s Secret in ieder geval niet tegenvallen!

Vlakbij de Victoria’s Secret was de Bodyshop, waar ik natuurlijk ook even naar binnen moest.

Schiphol 039

Ik liep met mijn zusje even naar binnen en zij ontdekte een hele leuke actie. Er stond namelijk: Buy 2, get 1 free. Dus wij denken met ons leuke hoofd dat als wij er twee kopen er één van de twee gratis is. Maar bij de kassa aangekomen spatte onze droom uiteen. Blijkbaar moest je er twee kopen en kreeg je er dan nog één gratis bij. Jammer, maar dit hebben we dus maar niet gedaan. Ik heb er trouwens wel een nieuwe favoriet bodybutter bij! Namelijk de Mango variant. Wat is die lekker zeg!

Nadat ik nog wat winkeltjes had afgelopen leek het ons leuk om naar het panorama terras te gaan. Dit is een reusachtig openlucht terras waarvan je vliegtuigen ziet binnenkomen en vertrekken. Helaas viel de gate waar mijn broer zat uit ons zicht. Maar ik heb wel wat foto’s van het uitzicht gemaakt:

Schiphol 045

Schiphol 046

Schiphol 055

Schiphol 052

Maar het was warm en we stonden al lang te wachten dus besloten mijn zusje(kijk trouwens even op haar site! www.nailstoyou.wordpress.com) en ik wat te gaan lopen. Verderop stond een klein vliegtuig waar je in kon dus dat hebben we natuurlijk even gedaan!

Schiphol 059

Schiphol 061

Schiphol 060

Het stomme was dat mijn broer in het vliegtuig niet meer zijn telefoon mocht gebruiken en ons dus niet kon vertellen wanneer hij opsteeg. Omdat we zijn vliegtuig ook niet hadden gezien omdat dat dus buiten ons zicht viel was het steeds goed kijken of het zijn vliegtuig was. We wisten dat het er eentje van Easyjet was maar het was heel moeilijk te zien. Na een lange tijd hebben we het maar opgegeven en zijn we naar binnen gegaan. We zijn toen wat gaan eten bij de Burgerking. Ik had een smoothie en mijn zusje had een lekkere wrap:

Schiphol 066

Schiphol 068

En nadat we dit heerlijke eten genuttigd hadden liepen we weer terug naar de auto. Onderweg kwam ik dit nog tegen wat ik wel een fotomomentje waard vond:

Schiphol 069

Ik had deze nog niet in het echt gezien dus maakte ik een foto. Volgens mij zijn er trouwens meerdere want ik weet er ook eentje die op een groot plein staat… Maar goed, we liepen weer naar de garage toe die heel makkelijk te vinden was.

Schiphol 071

Inmiddels was mijn smoothie helaas op…

Schiphol 073

We stapten in de auto, op weg naar huis. Het was zo gek om te bedenken dat mijn broer toen in het vliegtuig zat. Hij is trouwens veilig aan gekomen en heeft het naar zijn zin daar!

Schiphol 077

En daar gingen we, tot de volgende keer!

Schiphol 078

Xx Esther

Geef een reactie

